Recenze (38)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
První Tarantinův film, který mi nesedl. Za mě hezky natočená dvě a půl hodinová nuda, žádný hlubší příběh. Hvězdičku dávám jen za herecké výkony a za ten konec :-)
Marley a já (2008)
Jméno Owen Wilson mám dlouhodobě spojeno s béčkovými komediemi především pro mladší obecenstvo, proto jsem k tomuto filmu přistupoval se značnou skepsí. Prvních deset minut mi dalo za pravdu, ale postupem času jsem film začínal mít stále radši a radši. Jedná se o typický příběh ze života mladého novináře, který se rozhodne jít do chomoutu, ale o přírustku do rodiny zatím nechce ani slyšet a dělá všechno proto, aby tomu zabránil. Na radu svého kamaráda daruje svojí ženě malé roztomilé štěňátko, jehož celý život i společně s mladými novomanželi sledujeme.
Gran Torino (2008)
Starý vojenský veterán z Koreje Walt žije ve čtvrti, kam se stěhuje stále více asiatů, z čehož má pramalou radost a svým arogantním chováním si dělá nepřátele. Jedni z nich - místní gang - mu chtějí připomenout, že je to jejich teritorium a tím vyprovokují staříka, aby se znovu chopil zbraně... Clintovy skvělé grimasy s odporem ke všemu cizímu mi připomněly film As Good as It Gets s Jackem Nicholsonem, při setkávání s mladou sousedkou mi film připomněl Lost in Translation, avšak příběh a pointa jsou zde nudné a obehrané.
Výměna (2008)
Strhující film s výtečnou Angelinou Jolie v hlavní roli. V zaměstnání je úspěšná a kvůli pracovnímu vytížení stále odkládá slíbenou návštěvu kina se svým 9-letým synem. Jednoho dne se však vrátí do prázdného domu. Její syn se vždy po setmění vrátil domů, ale dnes ne. Volá proto na policejní stanici, ale pátrání po chlapci je dlouho bezvýsledné, až jednou...
Písně z druhého patra (2000)
Velmi absurdní a pro mě velmi nudný snímek. I když obsahuje mnoho zajímavých scének, jako celek mi přijde naprosto nezáživný a zbytečný.
Až na krev (2007)
Film vypráví o začátcích ropného magnáta Daniela, jeho postupném bohatnutí a chamtivosti na úkor své rodiny a známých. Výborné herecké výkony a kamera mi však nevynahradily pomalu jdoucí děj, proto jdu s hodnocením ještě níž než Aiax, pod jehož velice dobře napsaný komentář bych se mohl taktéž podepsat.
Vlajky našich otců (2006)
Tak tohle se Panu režisérovi moc nepovedlo. Nevím co sem napsat, abych toho moc neprozradil a zároveň neodradil těšící se diváky. Snad jen, že scén, kde z plátna přímo sálá americký patriotizmus a nepřekonatelné hrdinství, je ve filmu až moc...
Pražská strašidla (1966)
Vyprávění o strašidlech staré Prahy je díky Janu Werichovi zajímavější, avšak stále jen průměrné...
Chvění motýlích křídel (2000)
Příjemný film ze života a o životě s řadou absurdních i úsměvných okamžiků - nemá sice žádný příběh, ale ukazuje jak je svět malý. Sledujeme životy několika postav, jejichž cesty se více či méně protínají.
John Lennon Live in New York City (1986) (koncert)
Poslední společný koncert Yoko Ono a Johna Lennona. Yoko patří spíše do Hvězdné pěchoty, než k mikrofonu vedle Johna, naštěstí tomu se koncert povedl ve velkém stylu a částečně mi napravil celkový dojem.