Recenze (75)
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
První řada byla dost o oťukávání, seznámit diváka s postavami, prostředím, vytvořitt vztahy mezi nimi. Za to druhá měla hned od začátku grády a já jsem se výborně bavil. Ani mi nevadilo, že ke konci to bylo právě víc o postavách, vztazích mezi nimi a příhodách, které tvořily dějovou linii než o ranní televizní show podle které seriál nese název.
Řachanda (2016)
Jedna * za mladého Polívku
Marťan (2015)
Dokud byl Matt na Marsu, bylo to skvělé sci-fi, pak pak se z toho stala pravá americká srágora
Grandhotel Budapešť (2014)
Vždycky jsem tvrdil, že obsah je absolutním způsobem podstatnější než forma. Ale tahle forma mě naprosto převálcovala. Vyprávění stylem směsi komiksu, grotesky a nadsázky stejně jako fantastický scénář, kamera a střih. Dovolím si tvrdit, že několik let ve mě film nezanechal tak hlubokou stopu.
Zmizelá (2014)
I přes to, že zápletka graduje asi 1/2 hodiny před koncem, konec filmu nevyznívá rozpačitě a udržuje si tempo, to mě zaujalo - velmi příjemné. Celkově mi vztah dvou hlavních protagonistů výrazně připomněl Polanského Hořký měsíc :-)
Machete (2010)
U Rodriguezovy Planety Terror jsem se opravdu perfektně bavil. Ale Machete se mu vymkl kontrole, je v režii zavrtaný až po uši místo toho, aby měl nad věcí nadhled jako u jiných snímků. Výsledkem je pak skutečnost, že parodie na béčkové filmy působí sama béčkově.
Rande naslepo (2010) (pořad)
Je smutné vidět, jak jsou lidé ochotni se ztrapnit jenom kvůli tomu, aby ze sebe v televizi mohli udělat blbce
Zatím spolu, zatím živi (2010)
Blboučká romanticko-akční tuctovka. Ujde jako kulisa. Dál už je to škoda slov.
Zelená zóna (2010)
Film trpí řadou typických amerikanismů a nedostatkem logických souvislostí jdoucích mimo děj filmu. Kratší stopáž by podle mého názoru prospěla. Jinak pěkné
Country Club: První směna (2009)
První role Lucie Vondráčkové, kde mi její výkon připadal přirozený, nenucený a na úrovni