Recenze (6)
Forst (2024) (seriál)
Promarněná příležitost, snaha vecpat do seriálu snad všechna klišé skandinávských detektivek. Kdyby to bylo o dva tři díly kratší, bylo by to podstatně lepší, ale pak by tam nebyly ty hrozný zpomalovaný rádoby art záběry. A ten konec.... Škoda.
Karppi - Season 3 (2021) (série)
Slabší konec a vykrádačky nejprofláklejších filmů žánru (scéna ve tmě s noktovizorem - Mlčení jehňátek, "mrtvola" na hradě - Saw) sráží celkové hodnocení dost dolů.. I ono vyvrcholení zápletky s manželem nebo McGyver scénka s výbušninou. Nebýt těhlech scénáristických přešlapů, mohlo to být vážně za nějakých 90%. Takhle slabých 65%...
Vyproštění 2 (2023)
Snažil jsem se oprostit od logiky a koukat na to jen jako na střílečku, ale to se vážně nedá ... Mistrovství světa ve střílení do neprůstřelné vesty, kdy je potřeba zásobník vystřílet do vesty kterou má úplně každý a poslední kulka do hlavy tvl...scenárista se jim na to asi vysral a tak scénář dopsala za 5 minut gruzínská uklízečka přímo na place. No a co se výkonu týče, Rambo by se chudák červenal až na řiti, kdyby tam byl, ale on by tam beztak dlouho nepřežil. Jedna hvězda za snahu natočit nejakčnejší film ve vesmíru.
Máma (2021) (seriál)
Tvl normální jihoamerická telenovela par excellence 🙄 dialogy totálně o ničem, jako z Esmeraldy. Náročné téma bohužel zpackané hrozným scénářem a špatnými hereckými výkony...
Tajemství rodiny Calebových (2020)
Wtf?! Ta zápletka je jak od Járy Cimrmana po šestém pivu 😳
Pán prstenů: Prsteny moci - Slitina (2022) (epizoda)
Plnohodnotné završení první série, které pro mě zlepšilo celkový obrázek první řady. Propracovaná linie se Sauronem, ze které však nevyplývá, zda bylo vykováno devět a sedm prstenů moci. Scén s chluponohy by mohlo být méně, hlavně loučící desetiminutovka je ubíjející, jinak ale dobré a doufejme, že se tvůrci poučí z obecné kritiky a dají si na další řadě podstatně víc záležet, potenciál to pořád má.