Recenze (8)
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
1h40min reklamy. Pokud jste čerstvě po lobotomii, tak se vám to bude zcela jistě líbit. V ostatních případech je to odpad.
Kmotr (1972)
Ta atmosféra filmu je naprosto surrealistická, transcendentní, bojím se však, že taky neopakovatelná. Úrovně tohoto filmu dosahuje totiž už jen JEDINÝ další. Hodnocení je zde pouze nějakou formalitou.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Naprostá špička, které se může rovnat jen Kmotr, nic jiného. Jen se bojím, že se k této špičce už nic nepřidá. Hodnocení je samozřejmé - podtržené Áčko s hvězdičkou a >100%.
Mezi nepřáteli (2007)
Francouzi se toho nebáli a skočili do toho po hlavě. Žádné blbosti, žádné výmysly, jen expérience intense. Co jiného by mělo dostat A/100%, když ne tohle?
Velryba (2022)
Ne, ne, ne! To bylo tak špatné, tak nepředstavitelně špatně. Cílem dokumentu o globálním oteplování je uvést důvody proč omezit přibližně 8 miliard lidí, aby se zachránilo sedm ledních medvědů, čtyři tučňáci a dvě kosatky. Cílem tohoto filmu je… dostat Fko a 0%? Nevím. A teď mě omluvte, jdu blejt. Kandidát na největší sračku, co jsem kdy viděl.
Hypnotik (2023)
Ono to vlastně bylo quite nice, na začátku byla zařazena šestka a na tu se jelo téměř celou dobu. Nestihl jsem se nudit a ani se mi nedařilo příliš předvídat děj. Béčko u zkoušky by si autoři zasloužili.
Rychle a zběsile 10 (2023)
Nevíme a nevíme, co dál, v příštím díle Rychle a zběsile se bude kolonizovat Mars vesmírnou lodí a vykrade se Hvězda smrti. D/40%
Cool Girl! (2023)
Od filmu jsem nečekal moc, dokonce jsem čekal velmi málo - stejně se mu povedlo umístit ještě hluboko pod mým očekáváním. Nechat influencerky natočit film a dát ho do kina, je asi stejné, jako posadit uklízečku do Boeingu - všichni zúčastněni chtějí být co nejdřív venku. Ty nejhorší, nevtipné zlozvyky české kinematografie naplácané do 1,5h. - F/0% a dal bych méně.