Recenze (310)
Krajina střelců (2003)
Až Peckinpahovský Costner.
Posel budoucnosti (1997)
"When Sound of Music and John Ford have been coopted by the fascists, what is there left to do but direct a Frank Capra blockbuster?" -Lukas Foerster
Květy Šanghaje (1998)
Zakouřené prostory nevěstinců si za mě zasloužily jednou tak dlouhou stopáž. To je jediná výtka.
Léto u dědy (1984)
Mnohem blíže mé žité zkušenosti než třeba Na samotě u lesa.
Tři časy (2005)
Láska historii (i kinematografie) přenáší.
Nádherná posedlost (1954)
Jak takové komplikované dílo může někdo označit za naivní nikdy nepochopím.
There's Always Tomorrow (1956)
Ještě efektivnější využití konkrétní herecké dvojice než v Pojistce smrti.
Psané ve větru (1956)
Nejbrutálnější Sirk.
The Tarnished Angels (1957)
Faulkner a Sirk zde jdou spolu dohromady stejně jako Ballard a Cronenberg v Crashi.
Imitation of Life (1959)
Jaký život je tedy ten opravdu skutečný?