Recenze (93)
Sedm statečných (2016)
Sedm samurajů i jeho remake Sedm statečných jsou evidentěn nepřekonatelný. Oproti originálu pokulhává úplně ve všem. Když jsem viděl obsazení sedmi statečných (tak aby to bylo dostatečně multikulti), tak jsem klepal na čelo. Ale Amerika je největším míšení kultur a ras, tak proč ne (zvlášť když obsadili Byeong-heon Leeho). Mohli si víc pohrát vykreslením postav (a vlastně i s castingem) i s atmosférou, škoda – dalo se to natočit mnohem líp.
Nespoutaný Django (2012)
Nejlepší byla kukluxklanscéna: "Přes ten hadr vidim úplný hovno".... "Já v tý píčovině nevidim, nemůžu v tý píčovicě dejchat, nemůžu s ní jezdit..."
Probudím se včera (2012)
Po dlouhý době pěknej českej film – mě se to prostě líbilo...
Čtyři slunce (2012)
Po shlédnutí takového film use ptám proč? Ve filmech často něco chybí nebo je v nich něco navíc, v tomto filmu něco chybí i přebývá zároveň a to už je moc.
Sunshine (2007)
Hm, i malý dítě ze základky musí vidět, že základem filmu je naprostá hovadina... a to prostě překousnout nejde.
Avengers (2012)
Tento film hodnotit nebudu, protože jsem ho neviděl celý – cca deset minut mi stačilo abych poznal, že to je přesně to, co nechci vidět ani když je největší nuda.
První krok (2009) (seriál)
Překvapivě dorý seriál - něco, co tu dlouho chybělo. Nejlepší seriál co jsem z produkce Novy viděl (a bylo jich málo).
Saw 5 (2008)
Už to nebylo tak vymykaný, kupříkladu ruku si nemuseli nechat rozříznout, stačilo si nažíznout žílu.
Mezi námi zloději (1963)
Klasická česká komedie vynikajicím hereckým obsazením, takové jsem měl vždycky rád.
Venkovský učitel (2008)
Pořád jsem čekal "kdy to přijde" a vono nic, mohlo to bejt klidně o hodinu kratší. Podprůměr.