Recenze (7)
Krvavá neděle (2002)
„The British officers who planned and led the operation were later decorated by the Queen.“
Vražedná pole (1984)
Príbeh vyobrazujúci silné priateľské puto dvoch žurnalistov na pozadí Pol Potovej genocídy v 70.rokoch. Čo sa týka ústrednej témy, mám pocit, že sa z tak výnimočného príbehu dalo vyťažiť, či už bez silených a často zbytočných pasáží oveľa viac. Naviac, to aby som sa pri takmer dve a pol hodinovej stopáži nedozvedel vôbec nič o Kambodžskej krutovláde, považujem za najväčšie sklamanie.
Drive (2011)
Drive made my decade.
Stud (2011)
Nevídane úprimný snímok.
Šílená / Krásný (2001)
Je len pár filmov, pre ktoré mám slabosť a toto je jeden z nich, aj keď sám nechápem prečo.
Wrestler (2008)
Pod drsným rúškom filmu sa nachádza dojemný príbeh muža, ktorý nám dokonale podal jedinečný Darren Aronofsky. O stvárnení hlavnej role by Mickey Rourke je tu škoda písať. So ONE-TWO-THREE...
Katyň (2007)
Pre mňa jeden z najlepších filmových zážitkov. To ticho a ponurá atmosféra v sále pri záverečných titulkách bola len ťažko stráviteľná.