Recenze (10)
Bourneův odkaz (2012)
Renner sa tam 40 minút naháňa s dronmy a vlkmi. Furt sa tam riešia nejaká tabletky. Všetci sa tvária strašne vážne a dôležito a ani tá akcia za veľa nestojí. Nebyd toho názvu tak po tom neštekne ani pes. Štekol vlastne?
Killer (1989)
Akčné inferno. John Woo bol kráľ - to s akou estetikou nakrútil svoj krvavý balet je dych berúce. Yun-fat Chow absolútne štýlový. Hneď si mám chuť kúpiť zbraň a to som dosť mierumilovný. Jeden z TOP Akčňákov vôbec!
Vražda na večeři (1976)
Delikatesa. Je jasné odkiaľ bral Ryan Johnson inšpiráciu pre svoj priemerný Glass onion. Geniálna komika s úžasnou kadenciou vtipov. Takto si predstavujem prvotriednu zábavu.
Jeden život (2023)
Na diváka presne mierené emocionálne vydieranie, ktoré ale funguje ako má a efektívne pôsobí na moje slniečkárske srdce. P.S. V týchto dobách viac ako vítané.
Chudáčci (2023)
V podstate sa môžem podpísať pod komentár POMA. Dodám len, že vznikla novodobá klasika.
Posedlost (1981)
Rosemary's Baby meet David Lynch on drugs with Darren Aronofsky on a trip aneb Pakáreň najväčšieho zrna. Možno to je choré ale smial som sa jak kokot :D Teda miestami... P.S. Sam Neill tu hraje svoju vlastnú verziu Turka z Vesničky.
Studená válka (2018)
Nemohol som od toho odlepiť oči. Krása kinematografie odzrkadľujúca naše strasti a slasti.
Nabídka (2022) (seriál)
Neuveriteľné. Čím sme si to zaslúžili neviem ale som rád, že to vzniklo, rovnako ako legendárny film ktorý otriasol Hollywoodom.
Sviňa (2020)
Priemerný film z ktorého ma aj tak mrazilo. Kto tu žije a ostala mu kvapka rozumu...............Chápe.
Hirošima, má láska (1959)
Pre toto existuje kinematografia. Zobraziť na plátne príbehy väčšie ako život.