Poslední recenze (119)
Muž, který stál v cestě (2023)
Dobře udělaný film.
Sugar - Idealistický (2024) (epizoda)
Ten seriál je prázdná fasáda. Nažehlený manekýn v čisťounké košili. Chandler, to je jiná liga. Anebo Čínská čvrť, ta je proti Sugarovi absolutní TOP!
Emily the Criminal (2022)
Zajímavý, dobrý film. Stojí za to!