Recenze (124)
Půlnoc v Paříži (2011)
Milý a vtipný film, originální nápad! Nebudete se nudit.
Soumrak bohů (1969)
Skvělý film, ani po 54 letech nezestárl.
Na sever Severozápadní linkou (1959)
Po letech jsem tenhle film viděl znovu. Je to milé retro. Člověk si musí odmyslet všechny ty příběhové nevěrohodnosti, občas divadelní herectví a ateliérové scény vydávané za exteriér. Holt se tak před šedesáti lety točilo. Vrcholem Hitchcockovy tvorby je jasně Psycho.
A Town Called Malice - Ghost Town (2023) (epizoda)
7.díl - už to nějak ztrácí šťávu…
Přeplněný pokoj - Odchod (2023) (epizoda)
Nezajímavé, snaha o vytvoření atmosféry a něčeho co přijde…A nepřijde nic. Přetrpěl jsem pouze 3 díly.
Amadeus (1984)
Skvělý film, i když historicky nepravdivý.
Vír (2022) (seriál)
Seriál občas “zaskřípe”, ale je zajímavý.
Poklad lodi La Fortuna (2021) (seriál)
Docela milý a zábavný seriál. Doporučuji.
Hořký měsíc (1992)
Jak mám filmy Romana Polanského rád, Nůž ve vodě, Čínská čtvrť, Ples upírů, nebo naposledy Žaluji, tak Hořký měsíc se mi nelíbil. Je to nejslabší Polanského film. Příběh je vykonstruovaný, neživotný. Zřejmě Polanski hledal něco, kde by mohla hrát jeho manželka E.Seigner…A to je z toho cítit.
Julia (2022) (seriál)
Výborný seriál! Těšil jsem se na každý díl: