Recenze (1 583)
Buřtcajk (2012) (pořad)
4/10 Dalo by se rict - serialovy Kamenak. Ovsem s podstatne lepsima vtipama. Izera jsem objevil az letos. Driv jsem se mu z predsudkovych duvodu vyhybal. A asi celkem zbytecne. Ne kazda scenka je sice vtipna, ale na Podlupou a Cestujeme po globusu se opravdu tesim, protoze je tam vzdy nekolik velmi trefnych postrehu.
Ve stínu (2012)
5/10 Hmmm, tak tomu rikam promarnena sance. Krimi ktere neni krimi, ale diky neustalemu otravnemu opakovani politickou krimi - asi by ji chteli tvurci poustet v ramci predvolebniho boje. Mimochdem politicka prislusnost kapitana Nema nebyla take celkem citelna. Dost me otravilo pouziti barevnych filtru majicich evokovat patinu "starosti" prostredi i pritomnost stale novych znamych tvari v kazdem druhem zaberu. Film byl natocen jako kalkul uspet v zahranici, coz mu nevytykam - je asi fajn, ze nekdo premysli i takto, ale diky sve polovicatosti asi uspechy moc sklizet nebude. Skoda investovalo se do nej hodne.
Kulka pro generála (1967)
4/10 Cele se to vlece od niceho k nicemu - teda prekvapive poslednich 20 minut je dobrych, ale to je jaksi na spagetak malo. Teda pravda nebyt tam Chucho aka Volonte, tak to snad i vypnu. Jinak dalsi z epizodnich roli Klause, tentokrat jeste mensi nez obvykle. Ten blodaty tajuplny cizinec mi prisel jako "hoch z Brazilie" a on je pritom z Kolumbie... :)) Hudebni motivy jsou pekne opajcovane z jinych slavnejsich melodii - zkratka cecko jak kdyz streli...
Solomon Kane (2009)
2/10 Zapomenutelna slatanina nekolika uz davno nedivatelnych pitomosti - FanHellSink, Munie, Onan, WunderWorld,... Jedine + je krome oskliveho prostredi Marek Vasut, ktery hodne zapracoval na svem akcentu a prosadil se se svou ochlupeni ztracejici hlavou - skoda, ze jeho role nebyla vetsi, snad se aspon napakoval.
Dealer III (2005)
8/10 Uff. Zlaty Zlatko. Hustopeklo, jak ho mame vsichni radi
Dealer II (2004)
8/10 Mads je fakt MAD! Horsi nez prvni dil, ale porad dobre
Volební noc (1998)
8/10 KAZDY je {byt skryty} rasista... http://www.youtube.com/watch?v=Z__CPFGZNEY
Hitler kaput! (2008)
7/10 Narez, kteremu s postupem casu dochazi dech. Ale nektere scenky a napadyjsou fakt superubermensch. Treba vetsina gadgetu SS, MS v hajlovani, poprava Zida, kuracka mistnost, ... no a hlavne ZINA. Mimochodem kdo tady chce co negativne hodnotit, kdyz nerozumi vete: Toho dne byl Stierlitz prozrazení blízko tak, jako nikdy předtím.
Pobertové (1969)
0/10 Po 45 minutach otresne nudy jsem to musel vypnout. Asi nejsem dostatecne americky oldskulovy... Pravda nebyt Stevea, tak to vypnu driv - stale se cekal, ze se to rozjede - ne to jejich auto - a kde nic tu nic.
I Miss Sonia Henie (1971)
5/10 Kdyz clovek zna zadani, tak je zajimave sledovat, jak se z toho jednotlivi reziseri snazili vybruslit. Trochu skoda, ze to strihove rozbili - ale mozna jinak by to bylo nedivatelne jeste vic. Tinta jsem cekal na vetsi odvaz, ale mozna se prave tady rozhlizel a cerpal inspiraci. Nejlepsi kus ma bezesporu Milosz a verim, ze ac kratke nemusi sednout.