Recenze (149)
Dědeček (1988) (TV film)
Pani tvorcovia asi boli na nejakych drogach, Absolutne nezaujimave, ale mohlo to byt este kratsie...
Snopy z piesku (1985) (TV film)
Klasicky soci styl o uraze v galvanizacnom zavode. Zhliadnute viacmenej kvoli Dockovi.
Hráči (1983) (divadelní záznam)
Som rad ze aspon prostrednictvom tejto inscenacie som mohol vidiet divadelnu genialitu tychto hercov, kedze som vtedy bol iba dieta.
Escrava Isaura (1976) (seriál)
Tak toto bola uplna klasika este pred Manuelami a Mariami a spol.
Gambler (1974)
Profesor literatury na strednej skole - gambler. Pozicky, splatky, vyhrazky, vyhry, prehry, vyborny film o gamblerstve.
Kalifornský holport (1974)
Ako fanusik filmov o gamblingu som sa tesil. Nudny film, staci pretocit na poslednych 15 minut, kde sa ako tak nieco deje, inac absolutne nezazivne.
Harper (1966)
Prilis milosrdne hodnotenie, kazdy sa boji dat menej ako tri hviezdicky kvoli Newmanovi. Roztahana a neprehladna blbost.
Velký útěk (1963)
103. najlepsi film, to dokonale odrzkadluje debilitu vacsiny pseudokritikov na CSFD. Neuveritelne dlha blbost, kde su nemci vykresleni ako z lacnej francuzskej vojnovej komedie, hudba detto-hodila by sa do komedie o bazantoch. Podla skutocnych udalosti? Chcem vidiet kde mali vazni take podmienky, to by som sa tam hlasil dobrovolne v casoch vojny.
Svědek obžaloby (1957)
Skvele, vtrhnuty do deja som si ani nevsimol ako a necele dve hodiny boli za mnou. Skvele vykony a koniec ktory ma dostal. Cakal som nejaky zvrat, ale toto teda nie.