Recenze (148)
Hon (2012)
Důkaz toho, jak jsou lidi lehce ovlivnitelní a jak člověk, který je jednou (i když neprávem) očerněn, nemá už šanci na normální život. 4,5*
Černá labuť (2010)
Tak vážení, takhle si já představuji drama. Skvostná "Nathalee" ve své v doposud asi nejlepší roli, skvělý Vincent Cassel a perfektně je doplňující Mila Kunis. Balet je pro vás krásný, jen tehdy jste-li v obecenstvu. 5*
Duch Vánoc (1984) (TV film)
Podle mě jeden z nejhezčích rodinných filmů, který navodí vánoční atmosféru :-) 5*
Fast and Loose (2011) (pořad)
Vtipně vymyšlený pořad a hravost Britům vlastní. Jak už jsem jednou zmiňoval, Britové pro mne jsou a budou nejlepší herci a komici - David Armand je naprosto skvělý.
Arsenal - 49 The Complete Unbeaten Record (2004)
Jsem fanoušek Arsenalu a tudíž jasná volba 4,5*. Na pět hvězd tomu něco chybí, Arséne's eleven bylo přeci jen lepší, i když je to jiný typ filmu.
Jak je důležité míti Filipa (2002)
Nonšalance a nadsázka s jakou je tato komedie podávána je opravdu prvotřídní. Skvělé obsazení, skvěle zahrané a úžasná píseň "Lady come down" v podání obou Filipů :-)) Britské komedie mám prostě rád. 5*
Temný rytíř (2008)
Brilantní comeback komiksového hrdiny. "Bravo bravissimo".
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Po shlédnutí celé série SW musím konstatovat, že si nevzpomínám na jinou vícedílnou minisérii, která by si udržela tak vysokou kvalitu.5*
Počátek (2010)
Dlouho jsem váhal mezi čtyřmi a pěti hvězdami. Zajímavá myšlenka, skvělé dialogy a skvělé herecké výkony. Na druhou stranu prvky vypůjčené z Matrixu, "klasická" zápletka s rodinou (manželkou) atd. Pro diváka nevrtajícího se v ději a nehledajícího chyby bravurní kousek. Díky bohu i pro mne je celkový dojem vyšší než nalezené chyby a novátorství se Ch. Nolanovi nedá upřít. Za mne 5*.
Fimfárum Jana Wericha (2002)
Tuhle pohádku mám hrozně rád, skvělá animace, skvělý vypravěči...oproti knižnímu zpracování tomu něco chybí, ale i tak 5*