Recenze (66)
Zrcadla (2008)
neznasam ked je atmosfera filmu postavene iba na zvukovych efektoch...Zvuky, pri ktorych by som sa zlakol aj keby tam bol zaber na zahradu plnu rozkvitnutych ruzi. Inak dej o nicom, dost som sa nudil a a pri konci som dokonca zaspal,takze som si to musel vratit naspat
Cizinci ve vlaku (1951)
velmi slabe, tri hviezdicky len z respektu z Hitcha... film absolutne nerespektujuci fyzikalne zakony. Uplne ma dostalo ked Bruno vytahoval zapalovac z kanalu a dovnutra ledva prepchal ruku cez mrezu a vnutri kanalu ju zovrel v past a bez problemov vytiahol cez mrezu von...hotovy copperfield. Alebo ta zaverecna bitka na kolotoci tiez nemala chybu, ked sa kolotoc tocil jak sialeny a herci v pohode stali ako by sa nic nedialo, v skutocnosti by leteli aspon 10 metrov...a tych chyb tam bolo viac, len tieto boli neprehliadnutelne
23 (2007)
technicky bravurne zvladnuty, no obsahovo primitivny film. Asi v strede filmu som sa nudil natolko, ze som mal dilemu, vypnut alebo dopozerat. Ako tu uz ini napisali, hra sa na to, co nie je.
Rozum nadovšetko (1999) (TV film)
bol som prave na namesti v trnave, ked sa tam tento film natacal, co by som asi nemal hovorit, kedze som mal byt vtedy v skole :) ale to je uz davno premlcane
Zápisník jedné lásky (2004)
mnou ten film velmi neotriasol, cakal som asi viac realny pribeh a asi v desiatej minute filmu som odhalil celu podstatu a o to bol konecny efekt slabsi.
Policejní vyjednavači (2006) (seriál)
velmi zaujimavy pohlad na pracu vyjednavacov. videl som zatial asi styri casti a malo to slusny spad,uvidime ake to bude dalej. Vyzdvihol by som aj neopozeranych a sympatickych hlavnych prestavitelov serialu...
25. hodina (2002)
film s hustou atmosferou a vybornou hudbou, ktora mierne pripomina krstneho otca. Do role Edwarda Nortona sa okamzite vcitite a vsetko prezijete na vlastnej kozi. K uplnej dokonalosti tomu filmu este nieco chybalo, no nedokazem ani za svet povedat co...
Scary Movie 3 (2003)
zasmial som sa asi dvakrat, inak sama nuda
Mlha (2007)
strhujuci film, ktory ma drzal v napati celych 127 min. takyto kvalitny sci-fi horor si uz dlho nepamatam. ale musim dat hviezdu dole za niektore nepochopitelne sceny ako napr. ked sa zacala v lekarni objavovat ta haved, tak vsetci na to cumeli jak v divadle namiesto toho aby prasili kade lahsie. ale inak husteeee
Rodinná válka (2005) (seriál)
trapne vtipy a velmi mi tu vadil smiech, na inych sitcomoch si to ani nevsimnem no tu je asi po kazdom druhom slove a navyse po nicom vtipnom, jednoducho ubohost