Recenze (129)
Blue - Curtain Falls (2004) (hudební videoklip)
Labutí píseň Blue.
Backstreet Boys - Everybody (Backstreet's Back) (1997) (hudební videoklip)
Můj nejoblíbenější klip vůbec. Everybody... rock your body!
Bitva o Černobyl (2006)
Pamatuju si, jak nám tenhle dokument pouštěli ve fyzice na střední. Ještě asi týden potom se mi špatně spalo. Opravdu silný zážitek, právě díky autentickým výpovědím a záběrům... až si člověk říká, jak tohle všechno může být pravda.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Téměř dokonalá adaptace knížky. Hlavně z první poloviny filmu jsem byla absolutně nadšená.
Kdo přežije - Perlové ostrovy (2003) (série)
Jedna z mála sérií, kde se neutvořila žádná pořádná silná aliance, následkem čehož bylo, že výsledek téměř každého z posledních dílů byl překvapením (a občas to byl s těmi dočasnými aliancemi i pořádný zmatek). To se mi na téhle sérii moc líbilo.
Pomáda (1978)
Po Moulin Rouge můj nejoblíbenější muzikál.
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Jako dvanáctiletou mě to úplně okouzlilo. Snad proto se na tenhle první díl vždycky ráda znovu podívám.
Kdo přežije - Návrat hvězd (2004) (série)
All Stars a paradoxně banda tupců. Člověk by řekl, že když jsou tam podruhé, tak aspoň nebudou dělat starý chyby... ale samozřejmě se našly výjimky.
Kdo přežije - Cookovy ostrovy (2006) (série)
Moje nejoblíbenější řada, hlavně kvůli Aitu čtyřce. Co ti dokázali, to je naprosto neuvěřitelný. A navíc v jednom z mála případů vyhrál člověk, co si to zasloužil nejvíc (no dobře, a kterému jsem navíc i fandila :D).
Kdo přežije - Ostrov vykoupení (2011) (série)
Boston Rob! Aneb když jednu řadu totálně, ale naprosto totálně ovládne jediná osoba. Bonusem je naprostý mimoň Phillip, protože to, co tam předváděl, to se jen tak nevidí.