Recenze (308)
Hvězdné války podle Turka (1982)
Zlí křesťané, kteří objevili tajemství nesmrtelnosti a skryli dva tajemné artefakty v podobě meče a mozku, na skalnatou planetu, na kterou dorazila skupina muslimských poutníků ze Země znetvořené jadernými válkami. Co víc chtít?
Šílený Cecil (2000)
Pocta DeMillovi? Winterbottomova noční můra? Plácnutí Gogola po zádech?
Špinavé ulice (1973)
První polovina filmu byla plná nesmyslných dialogů a nulového děje, ale bylo to k čertu zábavné. Ta druhá byla stejná jako ta první, ale ze stejných důvodů pekelně nudná.
Poslední eskorta (1973)
Jack Nicholson hraje velice podobné charatkery ve většině filmů do kterých je obsazen a umí to opravdu dobře.
Ďáblova past (1961)
Dá se vychválit spousta aspektů - od kamery až po Liškovu hudbu, ale nejlepší je se prostě ponořit a přestat vnímat okolí.
Perličky na dně (1965)
Kvalita jednotlivých povídek je kolísavá, zaujal mě především Menzel díky dialogům (respektive monologům) a Chytilová atmosférou.
Jan Hus (1954)
Velmi zábavný kousek. Historie v názvu žánru "historický", ale bohužel označuje dobu vzniku.
Dlouhý, široký a krátkozraký (2006) (divadelní záznam)
Až přespříliš křečovitě se to snaží být vtipné, ale pár scén určitě stojí za vidění.
Dragnet (1951) (seriál)
Na seriálu se nádherně podepsala doba vzniku - tehdejší ideologie a Americký sen k nám promlouvají z každého dialogu. Se svým komorním zpracováním se blíží až žánru noir, což vůbec není na škodu.
Daleká cesta (1948)
Vizuálně velice poutavě zpracováno, obzvláště první polovina filmu je velice klaustrofobní a poutavě zpracovaná.