Recenze (19)
Hromkočky (1985) (seriál)
Oblíbený seriál mého mládí. Thunder, thunder, Thundercats
Fallout (2024) (seriál)
Skvělé. Děkuji. Na něco takového myslím 20 let a konečně je to tady. Je mi jasné, že skalní fans 1 a 2 asi nebudou moc rádi. Ale o to tady prostě nejde. Jo, je to náš svět, svět Falloutu, vaultů, putování pustinou, násilí, krve a hlášek. Odkazů na hry je tady spousta. Hudba parádní. Pohled na Strip? Těším se na druhou sezónu. Za mě velká spokojenost.
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Důstojné volné pokračování. Bavil jsem se.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Teď už je vše, jak má být.
Max Payne: Valhalla (2012)
Joo, vůbec to není zlé ... nezlobil bych se za celý film. I tato drobotina funguje líp, než Payne s Wahlbergem.
Polednice (2016)
Po druhé se na tento film určitě nepodívám, ale doporučuji shlédnout. Padlo taky slovo o konzumu, je to tak. Ne každého tento film osloví. Vynikající herecký výkon hlavní dvojice Kolářová, Geislerová, ovšem nezaostávají ani ostatní. Naprosto česky originální, venkovské scény jak ze života. Atmoška zde taky nechybí, skvěle dokreslovaná hudbou. Depresivní psychodramátko, horor fakt ne. Dokážu si ale přestavit lepší konec. 27mi letý řežisér, respekt. 3 a půl
Deadpool (2016)
Netřeba dalších komentářů. Kdo viděl, ví, o čem mluvím. Bezpochyby nejlepší Marvelovka ever. Laťka je nastavena hodně vysoko. Chtěl jsem psát o největším překvapení, ale komiksoví fanoušci vědí, co je Deadpool zač. Po čem jsem toužil, to se mi splnilo.
Strážci Galaxie (2014)
Pro mě největší a velice příjemné překvapení letošního léta a možná i celého roku 2014. Hodně tomu ale nahrává, že jsem odkojený Marvelem. Z kina jsem odcházel naprosto spokojený. A tak to přece má být. Příběh, zpracování, postavy a jejich dialogy, samotný soundtrack nebo dobře zvládnuté 3D (teda kromě titulků :-) ) je na jedničku podtrženou. Klidně bych šel znovu a znovu a znovu a pořád dokola. Teď už jen čekat na další pokračování a doufat, že bude důstojné. Jednička nasadila vysokou laťku.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Pastva pro oči. Co dodat?! Sto minut napěchovaných akcí a pekelnými hláškami. K tomu všemu ještě víc hrdinů, než obvykle :-) Skvělá akční nálož !!! Jen fórek od Chucka mohl být lepší, ale i tak jsem se zasmál. A ne jednou! Zajímavý komentář: Enšpígl - svatá pravda.
Superman II: Verze Richarda Donnera (2006)
Původního Supermana II. jsem nemusel, ale po zhlédnutí tohoto "dílka" jsem změnil názor. Konečně k perfektní jedničce sedí i druhý díl. Bravo pane Donnere !!!