Recenze (119)
Počátek (2010)
Cillian Murphy je Bůh, asi tolik k tomuto filmu. nesnesitelně dlouhé, na konci neskutečně klišérní (například věta "Welcome home ... " je úplně na facku). ale nevadí, funguje to, má to tempo, docela i logiku.
Smrtící včely (2008) (TV film)
včely vždy útočili na pobřeží takže laboratoř budu na tamtom ostrov vprostřed. tento film je logika sama.
Pan Tau - Pan Tau na pionýrském táboře (1978) (epizoda)
soudruh Tau má buřinu přece!
Fontána (2006)
něco těsně pod pět hvězd. pro mě je to skoro perfektní, ale něco nepopsatelného tomu k dokonalosti schází. možná je ta rouška tajemství na mě málo průhledná....
Sedm let neštěstí (1921)
scéna se zrcadlem je skutečně geniální!
Embla (2007)
Askuuur!!!! mi bude znít v hlavě ještě dlouho.... neskutečně béčkově působící film...
Glen, nebo Glenda (1953)
tak tady doufám nemusím zdůrazňovat, že je to velké zlo. a natočit takovéhle zlo je umění. pětihvězdičkové....větší zlo jsem zatím neshlédla...
Panství (1999)
nejkomičtější film co jsem kdy viděla. sýrysly.
Hranice ovládání (2009)
Jarmuschovi filmy jsou provokace co ne každému sedne. Mě baví, nenudí, přestože úplně nechápu...
Žijí v noci (1948)
Bonnie a Clyde, bez Bonnie a Clyda...3*