Recenze (369)
Forrest Gump (1994)
Film, ktory snad nema ani 5 minut bez sceny, ktora by vas nerozplakala. Asi najlepsia film celkovo.
Frasier (1993) (seriál)
Jeden z mojich najoblubenejsich serialov,nikdy nezabudnem na diel,ked Frasier a Niels isli do pristavu kupit pasovany rusky kaviar:-)Suhlasim s Tronom,ze serial sa najlepsie pozera pocas letnych nocnych horucau s otvorenym balkonom:-)
Gejša (2005)
Umne namixovany pomer medzi sentimentom, intrigami a konkurencnym bojom medzi povabnymi gejšami.
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Tento serial som svojho casu doslova zral,pamatam sa,ked to markiza zacala vysielat,pisalo sa leto 2002 a ako znudeny stredoskolak som bezcielne tukal do ovladaca az kym ma neuputali dlhe nohy mamky gilmourovej:-)ked sa ku tomu pridali dokonale prepracovane dialogy tak som vedel co budem robit kazdy den o tretej poobede ;-)
Good bye, Lenin! (2003)
Velmi zaujimavy film,ktoreho oznacenie komedia som dost nepochopil. Film nevtieravo poukazuje na rozdiely medzi dvoma protipolnymi systemami v jednom meste a na fakt,ze problemy a nazory ludi sa zmenili zo dna na den.Obrovska laska syna ku chorej matke ho privedie az ku absurdnemu planu udrzat pri zivote vtedy uz mrtvu NDR a na prekvapenie vsetkych "pohlavarov" ozivenej NDR sa im to aj podari.Myslim,ze filmari ani nemali v plane zanechat taky hlboky odkaz ako sa im nakoniec podarilo.Nemozem dat menej ako 5*.Z tohto filmu som mal naozaj velmi dobry pocit.
Gran Torino (2008)
Pribeh o tom ako sa nenavist zatrpknuteho starca voci aziatom moze zmenit na priatelstvo za ktore sa obetuje aj vlastny zivot. Film s naozaj silnou myslienkou, hoci sa cely odohrava na jednej ulici. Clint je jednoducho majster vo svojom remesle.
Hannah Montana (2006) (seriál)
Oddychovka pre tinedzerov,zda sa mi to trosku pritiahnute za vlasy ale kedze je to urcene skor pre deti tak nekritizujem:-)
Hlídač č. 47 (2008)
Priemerna drama s nadpriemernou hudbou a skvelym Rodenom.
Hodina pravdy - Černobyl - nultá hodina (2004) (epizoda)
Strasidelne mrazivy dokument o poslednej noci stvrteho jadroveho reaktora Cernobylskej elektrarne.
Holka jako lusk (2001)
Kiežby to tak fungovalo aj v realnom svete, ale inak prijemna romanticka komedia.