Recenze (369)
Můj bratranec Vinny (1992)
Naozaj svieze a velmi vtipne,zboznujem tento film.
Můj přítel Monk (2002) (seriál)
Naozaj dobra zabava a skvely zmysel pre detail Monka,ale asi by som ho zabil po case stravenom s jeho fobiami:-)
Muži, co zírají na kozy (2009)
Tri krat som sa zasmial, co nesplna moje kriteria o komedii.
Muži v práci (1990)
Ja som jednoducho este nevidel zlu komediu s Charlie Sheenom :-) a jeho brat mu velmi dobre sekundoval. Film z mojho detstva.
Muž proti muži (2006)
Ako napisal uz Pomo na informaciu, preco jeden poluje na druheho sa cakalo dlho a ked sme sa to dozvedeli tak to zasadne nic nezmenilo, pre mna film na jedno pozretie.
Muž ve stínu (2010)
Hm z tohto filmu mam dost zmiesane pocity.vcelku to uslo len sa mi zdalo,ze spisovatel bol naivne dovercivy.U mna 3,5*
My dva a křen (2006)
Po pozreti tejto komedie som bol velmi milo prekvapeny. Cakal som, ze to bude nudnejsie, ale nakoniec to bolo viac ako len dobre.
Mystery, Aljaška (1999)
Pekny film o tvrdych chlapoch z poza polarneho kruhu, ktori ziju hokejom.
My z Kačerova (1987) (seriál)
Pamatam na nedelne vecere v utlom detstve, ked sme sledovali tento fenomenalny serial :-)
Na doraz (2010)
Po vo stvorici po opici som bol z tohto filmu trochu sklamany.