Recenze (73)
Já, Mattoni (2016) (seriál)
Pro mě to byl jeden z nejzajímavějších seriálu co jsem kdy viděl.
Šéfkuchař na grilu (2014)
Dost nezáživný snímek.
Donšajni (2013)
Velmi přijemný snimek, který se nese v Menzelovském duchu..
Čtyři slunce (2012)
V poslední době se jeví, že čím víc je ve filmu trosek, jejichž chování je pro mě nepochopitelné, tím větší úspěch. Že bychom se sami měnili v trosky?
Tchyně (1999)
Neřekl bych, že jde o komedii a pokud ano, tak nepovedenou. Ale myslím si, že jako příběh to nebylo tak špatné
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Nevím zda to bylo pro děti, ale daň z přidané hlíny na hřbitově byla geniální
Poslední výstřel (1950)
Jem bych rád doporučil uživateli Enšpíglovi, aby si prostudoval dějepis, připadně prohlédl tehdejší mapu a tudíž ne nemusel ptát proč někteří Němci mluvili ostravsky.
Hadí jed (1981)
Myslet si, že lze přestat pít kvůli někomu a ne kvůli sobě je dost zcestné, ale jinak velmi dobré
Máš padáka! (2004)
jestli někomu přijde vtipné okrádat mrtvoly tak to komedie byla
Erasmus 2 (2005)
Lepší než jednička. Sice se dost komentujících podivuje nad jednáním Xaviera, ale v poslední době vidím kolem sebe samé Xaviery