Recenze (20)
Torrente: Blbec jménem zákona (1998)
Geniální film o geniálním nechutném praseti jménem Bouřlivák Torrente. Už jsem ten film viděl asi 5x a pokaždé mě dostává víc a víc.
Sedmé nebe (1996) (seriál)
Nééééé už dost. Po shlédnutí pár dílů sedmého nebe jsem pocítil onen pocit. Ptáte se jaký? Ano závist. Vždyť všichni v tomto seriálu jsou krásní, šťastní, hodní a bůhví co ještě. A co jsem já? Alkoholik s pivnim pupkem, nešťastný, lhář neschopný cítit lásku ke svým bližním. Proč jsem se jen nenarodil do sedmého nebe, to je nespravedlivé.
Beverly Hills 90210 - Pilot (1990) (epizoda)
"Stýve, nejezdi! Jseš jak dělo!" :D
Nindža odplácí (1982)
Nemám slov, prostě masakr.
Mezi námi kluky (1981)
Jana Nagyová je v tomto filmu moc moc pěkná a za to si film zaslouží nedostat odpad. Koblih a jeho grupa jsou těžcí přizdisráčové a myslím, že toho tlustého blba měli pobodat hašišáci nožem nebo ho alespoň na konci z toho učňáku měli vyhodit.
Vlk a beránek (1980)
Film o tom jak se neúspěšný bankovní lupič Kukačka uhnízdí v domě ušlápnutého kadeřníka, jenž se v práci vydává za homosexuála a doma ho terorizuje manželka, tchýně a dvě dcery.
Děrsu Uzala (1975)
Homosexuální Kapitán (doprovázený teplými bratry) a mírně připitomělý nevzdělaný tatar, či co to bylo, putují tajgou, pralesem, loukou, bouří, po kolena ve vodě, po kolena v bahně, ve dne, v noci.... No, děsná hlína.
Dva hrdinové (1974)
Snad jediný HK film, který jsem nedokoukal. Možná je potřeba napřed podstoupit lobotomii, aby to člověk vydržel.
Smrt v Benátkách (1971)
Hodnotit nebudu (možná až ho uvidím podruhé), jen sem zkopíruji minirecenzi kolegy Bookra z Klubu Nenáročného Diváka: chci vsechny varovat pred hroznym dilem "smrt v benatkach" jehoz jsem vcera mel tu smulu kus videt. burzoazne-intelektualni pojeti starsiho pana, ktery "dava kukacku" na nactileteho chlapce mohlo zaujmout jen prave odpadliky
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
...éh...co jsem to...a jo už vim...NEJLEPŠÍ WESTERN VŠECH DOB