Recenze (6)
Sirotčinec (2007)
Nuda! nic zaujimave, originalne ci nove....podla mojho nazoru priemerny horor akych je milion
Máj (2008)
Film by bol vynikajúci až do bodu keď sa z víly Jarmily, ktorá mala predstavovať čistotu stala nejaká čupka, ktorá nevedela čo chce a vražda Vilemovho otca vyzerala akoby ju natáčal akýsi amatér. No a keď sa tam začali objavovať tie biele postavy a hrala rockovo-popova hudba tak to už bolo dosť.Tá hudba sa do toho prostredia absolutne nehodila. A podľa predlohy mal byť Vilém strašný lesov pán a nie hippisak ktorého otec vyhodil z domu. Ale hlavne za začiatok dávam *** aj keď mi to občas pripadalo ako by to celé bolo iba o Jarmilinom tele.
Pravdivá romance (1993)
Scenar je dobry ale bola by som radsej keby bol Tarntino aj reziser chyba mi v tom totiz nieco..........
Clona (2008)
mam pocit ze som sa pri tomto filme viac smiala ako bala
Hory mají oči 2 (2007)
Mutanti, ktorí vraždia ľudí? Nie veľmi dobrý nápad. Dej a veci čo sa odohrávajú mi pripadajú nelogické: Ako mohli tí muatnti prežiť na púšti? Lebo žiadne zásoby jedla som tam nevidela a vodu už vôbec nie. Ale absurdnejsšie bolo: ako ta tehoná žena na začiatku filmu prežila 9 mesiacov tehotenstva bez jedla a vody(predpokladám, že mrtvoly by ju jesť neprinútili a neviem, čo iné sa dá na púšti zohnať)? Prečo by niekto dával človeka do latríny? Aké potešenie by z toho mal? Ako to, že ten 2 krát postrelený muž tam najskôr preskakoval jamy a podobne a vôbec mu nevadilo, že je postrelený a odrazu si na to spomenul a zomrel? A nejakú hlbšiu myšlienku a pointu filmu okrem tej, že nemáme chodiť sami na púšť a skúšať jadrové bobmy na púšti na ktorej ešte žijú ľudia som však nenašla.
Poločas rozpadu (2007)
Iritoval ma len Kroner, ktorý mi do filmu absolutne nezapadal. Bol celý akýsi nedôveryhodný a na tu rolu sa vôbec nehodil. No kvôli Táňi Pauhofovej a Marekovi Geisbergovi ma film o * viac .