Recenze (337)
Ducháček to zařídí (1938)
ZDRDODUCH!!!!!!!!!!!!!! Zdravotní dovolená Ducháček. Pan Ducháček vše zařídí, i kdyby měl hrát na housle a v létě leštit lyže. Na pravém rohu leží peníze, Adina Mandlová může mít vozidlo a Ducháček dovolenou.
Dům harmonie (2005) (TV film)
Dávám tři jen proto, že jsem měla čest tu knihu číst a byla jsem z toho příběhu nadšená. Když jsem pak úplnou náhodou mrkla do televizního programu a zjistila, že běží v tv film stejného jména nadšeně jsem si před obrazovku sedla a koukala a koukala až do konce i na druhý díl. Nebýt té knihy dala bych mnohem méně, ale to své oblíbené spisovatelce udělat nemůžu. Co v tom filmu bylo tak špatně? Nejspíš, že kniha pojednává a životě jedné generace od cesty mladé Japonky až po její stáří, kdy vychovává svou vnučku. Tak jako v životě pojednává o tragédiích, láskách, prohrách i vítěztvích, ale bohužel film z knihy vytáhl jen další řádkovou romantickou mini zápletku a udělal z tohoto příběhu úplně zbytečně jen béčkový románek.
Dům hrůzy (2006)
i odpad je slabé slovo, je to zvratka ... takhle příšernou srágoru jsem nečekala. Tvůrce postavit ke zdi a zastřelit!
Dvojrole (1999)
Hluboké téma, s výborně obsazenou Terezou Brodskou.
Dynastie (1981) (seriál)
Pamatuji si, že jako malá jsem tento seriál doslova "žrala" né kvůli příběhu - či příběhům já už vážně nevím oč tam vlastně šlo či mělo jít. Ale nepřekonatelná Joan Collins jako Alexis ta mě přímo uhranula. Krásnější mrchu jsem snad nikdy neviděla. No a když k tomu přidám to, že teď hltám knihy její sestry Jackie Collins mám nutkání dát 3*, ale to sem nepatří a já mám nějakou soudnost :)
Eurotrip (2004)
No ale, že takhle odpudivě si vykreslí pro neznalce Bratislavu by mě teda nenapadlo.
Evita (1996)
Nikdy jsem nebylla moc velkou fanynkou Madonny, tedy až do doby než jsem shlédla Evitu. Zde se mi Madonna najednou jevila jako elegantní dáma, která se uměla sžít se svou rolí a dokonce i příjemně zazpívat.
Exmanželka za odměnu (2010)
Při kombinaci Butlera a Aniston jsem se těšila na nezkonale vtipné dvě hodinky a ono přišlo slabé zklamání. Vyloženě blbé to nebylo .... a jděte někam, když myslíte, že ano. Víte, že budete koukat na Romco a pořád se divíte o čem to nakonec vlastně je? Průšvih však tady je, když jim víc věříte, že se nesnáší, než naopak.
Faktor Psí: Kronika paranormálních jevů (1996) (seriál)
Už je to dávno, ale pamatuji si, že jsem měla raději Faktor psí než Akta X.
Falešná kočička (1937)
"Maminka mypsylonje" :-)