Recenze (304)
Milk (2008)
to jsem si zas pobrečela :-) sean penn byl geniální. jen ten střih mohl bejt velkorysejší.
Půlnoční vlak (2008)
mezi tendencemi zvracet jsem se musela smát. tak špatnej scénář snad svět neviděl. boha jeho! když už se pouštím do krváku, tak to snad udělám trochu vymakaně, ne? i včelka mája měla dynamičtější triky a animaci.
Quantum of Solace (2008)
mne se to libi vic nez ten uhlazenej a nagelovanej brosnan. asi mam rada maly vztekly chlapky, co si nechaj dat do drzky :D
Sex ve městě (2008)
mám ráda kabelky, koktejly a seriály, ale vocaď pocad´! Tohle je špatný! O ničem, nudný, dlouhý, povrchní, nevkusně naroubovaný na product placement, a ubohý. až z toho píšu s diaktirikou... acjho...
Smrt on-line (2008)
skvělý nápad s odvetou online světu, ale kromě kyseliny nic strašidelného a děsuplného. a to jsem jinak docela srabík. u smrti online jsem se absolutně nebála, což je prostě hrubej nedostatek.
Suprhrdina (2008)
kinematografie se řítí do pekel...
U mě dobrý (2008)
to by mě zajímalo, co by takovýmu filmu řekli pánové z famu, kdyby ho odevzdal student jako ročníkovou práci. tipuju, že by prošel s odřenejma ušima...
VALL-I (2008)
v jednoduchosti je krása! p.s. cíval má pravdu, ale peču na to, jsem ženská, a tak mám na ty robotí dojemný kukadla právo!
Wanted (2008)
nuda!
Americký gangster (2007)
very najs, bjutiful!