Recenze (141)
Pokušení (2003)
Tak trochu Sestra v akci... :)
STOMP: Out Loud (1997) (TV film)
Dokonalý...
Jak jsem vyhrál válku (1967)
Poněkud prapodivný přepis výborné knihy na filmové plátno...
Evoluce (2001)
Poměrně neobvyká reklama na šampon... :) Musím říct, že jsem se docela bavil...
Těžce zamilován (2001)
Hvězdička za Jacka Blacka...
Leon (1994)
No jo, nic na plat... Gary Oldman ty padouchy prostě umí... :)
Pavoučí teror (2002)
Komedie? Parodie? Horror? Pokus o návrat do filmových osmdesátých let? Nejspíš jenom pouze o další zbytečný film...
Velký průšvih (2002)
Dneska jsem tento film viděl po delší době a musím změnit svoje dřívější hodnocení přidáním jedné hvězdičky, protože jsem se neuvěřitelně dobře bavil. Film má poměrně vysoké tempo a je nabitý gagy a hlášky typu "vypadá nebezpečně, jako člen skupiny Back Street Boys..."
Happy Tree Friends 1 - První krev (2002) (video kompilace)
Teda no my jsem ale národ cyniků, když takovou krvavou řežbu oceňujeme plným počtem bodů... :)
Hospoda (1996) (seriál)
Teda na to, že tenhle seriál vyprodukovala TV Nova to vůbec není tak špatný. Jediný co mě překvapuje je přítomnost J. Menzela...