Recenze (141)
Lord of the Piercing (2002) (TV film)
Výborná práce střihačů a Jack Black... no ten je prostě úžasnej... :)
Srdcová sedma (1998)
Zajímavě natočený romantický film s tématem co by se stalo kdyby... Film je rozdělen na dva samostatné příběhy - v jednom případě na začátku hlavní hrdinka stihla doběhnout metro a v druhém ho nestihla...
Ren a Stimpy (1991) (seriál)
Tahle animovaná šílenost že má být pro děti? No to snad ne! South park je proti tomuhle několikrát vylouhovanej čaj (stačí už jenom způsob, jakým jsou Ren a Stimpy nakreslený). Ale sranda to je neskutečná (teda aspoň pro mě :))...
Babí léto (2001)
Vlastlimil Brodský a černý humor - to je kombinace, která jde k sobě naprosto perfektně. A ten herecký koncert, co tady rozehráli Vlastimil Brodský, Stella Zázvorková a Stanislav Zindulka - prostě nádhera.
Kanárská spojka (1993)
Uff... teda tohle tak něco úchylnýho, že si to prostě ty 3 hvězdičky zaslouží... :)
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Výborná parodie na Americké westerny. Říká se, že když byl film uvedený v Americe, tak se tam divili, jak jsme mohli tak skvělý western natočit v našich podmínkách...
Telefonní budka (2002)
Tento film je jasným důkazem toho, že i na malém prostoru (okolí jedné telefoní budky) se dá rozehrát velké drama...
The Doors (1991)
Val Kilmer nehraje Jima Morrisona - on JE Jim Morrison!
Opustit Las Vegas (1995)
Nejlepší film Nicolase Cage v jeho herecké kariéře. Příběh akolkoholika a prostitutky v podání rovněž skvělé Elisabeth Shue nemůže nechat nikoho chladným...
Jackie Brown (1997)
Na Tarantina slabý průměr - umí to mnohem líp...