Recenze (395)
Game Story (2024) (seriál)
Nejen o kultovní Mafii 1 ani prd, sestřih, jako od dětí z Famu, namistrované nicneříkající kecy, jak jsem za komančů kradl hry, 0,1% VR vo houně, atd. To zase byla ztráta času...
Až vyjde měsíc (2012)
Žádný vulgární hůmor a přesto se tolikrát zasmějete...
Signál - Paula (2024) (epizoda)
Šance číslo dvě, vesmírná stanice, země, nelogické chování všude kde se dá, jak to dopadne, ví sám Mr. Netsh!ts.
Signál - Zmizení (2024) (epizoda)
Strašný úlet, je tam někdo vůbec rodilý němec, kromě D. Fitze? Úvod docela o ničem, úvodní díl roztahný nic neříkající...
To se mi snad zdá (2023)
PRD..... to jsme se nasmáli.
Přišla v noci (2023)
Toto a komedie nebo horor? Jedině tak velké smradlé na botě nalepené hovno (před životním pohovorem).
Test (2022)
Pozor toto není test a ani komedie.
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
Nehraňi Beaty Hrnčiřikove kazi serial od prvňiho dilu. Nechápu obsazení tak nesympatické postavy, dokonce v pokračování. (Normy se musí plnit, že ano ČT., dejte tam někoho z Ostravy, ale zrovna B.H. svým vzhledem připomíná vietnamskou komunitu než ostravskou.)
Ohňostroje (2023)
Až nám z toho povolily svěrače.
Kuchyně (2023)
S podivem, že ne nefuckuje, nedýluje, nefetuje, nešlape... Tak jako je v plno filmech zbytečně rasově vyvážených postav, tak tady bych ty bělásky zrušil úplně. Škoda "useknutého" konce.