Recenze (7)
Rychle a zběsile 7 (2015)
Cars don't fly. Zoznámte sa so sedmičkou, je rovnaká ako šestka a päťka. Môžete sa tešiť na autá letiace z oblohy, autá letiace z jedného mrakodrapu do druhého, autá zrážajúce sa s dronmi a helikoptérami, Nathalie Emmanuel ako najlepšiu hackerku sveta a iné realistické veci. A popritom sa mravne priučíte o hodnote rodiny. Za tribute Paulovi pridávam 0,5*.
Transcendent Man (2009)
Bezchybne spracovaný dokumentárny úvod k myšlienkam Raya Kurzweila a jeho hypotéze technologickej singularity. Určite lepšie než desivý hybrid hraného filmu a dokumentu s názvom The Singularity is Near (to si radšej prečítajte rovnomennú knihu). OOOOOOOOOOOOOOOOOOO - 100%
Spring Breakers (2012)
Výrazná štylizácia, dievčatá, James Franco a jeho drsňácky oponent nezachránia film, ktorý je skoro po všetkých stránkach totálne odfláknutý - absurdný dej a otravné hudobné čísla namiesto aspoň nejakého vŕtania do psychológie postáv. Ako takéto čosi presvedčí ľudí, že je dobré? Predsa sa bude tváriť, že je artové a poetické - stačí to celé chaoticky postrihať a capnúť na to voiceover Seleny Gomez. Je mi jedno, že film skrýva posolstvo o dnešnej pseudonihilistickej YOLO kultúre. Také niečo sa dá natočiť lepšie.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Americký antisen v podaní brilantného Bryana Cranstona a spol. Keby som si mohol na opustený ostrov zobrať práve jeden seriál, bol by to nepochybne Perníkový tato. 98,437%
Immortalitas (2012)
„Budeš naveky kráčať po tomto svete až do konca vekov.“
Dům ďábla (2009)
Podarená atmosféra osemdesiatych rokov a dlhé, napínavé stupňovanie. Bohužiaľ, záver je iba jedno nelogické rozhodnutie za druhým, a to od všetkých postáv vo filme. 65%.
Skřítek (1986)
Troll 2 bol zábavne hrozný, Troll je iba hrozný. Až na rozkošné kostýmy a zopár dobrých hlášok nemá čo ponúknuť. 20%