Recenze (29)
Vetřelec ³ (1992)
Fincher natočil jedno z nejlepších pokračování!!! Skvělá režie a výborná kamera, Ripleová ve formě a dokonalý závěr! Oproti militantní dvojce zase naprosá deprese a osamění!
Skrytá identita (2006)
Na skvělé obsazení ubíhal film celkem pomalu. K top filmum roku 2006 určitě nepatří, hodně toho ale zachránil výborný Leoš Di caprio a hlavně Mark Wahlberg!§ jeho hlašky byly neskutečný!!! Hodně jsem se u nic bavil. jink přiliš překombinovaný kousek a hoooodně slabý Matt Damon! čekal jsem o hodně víc!
Temný úsvit (2006)
vyborný film, Ch. Bale patří mezi mé oblibence a zde potvrdil skvělým výkonem svůj potencial. Tolik utrpení a zaroveň neustálé touhy po svobodě, po opuštění tábora a vydat se nebezpečnou džunglí k Mekongu..atd. Výborné výkony podali Steve Zahn a Jeremy Davies!!! Pouze mě rozladil uplny konec na letadlové lodi a mrzelo mě, že v titulcích nebylo více informací o osudu Denglera, jak dlouho pobyl v lagru atd.
Training Day (2001)
Alonzo Harris je maser!!! a jeho zvraceny svět je proste bomba. Washington ho zahral vyborně a Hawke mu skvěle sekundoval. Skoda jen toho zavěru.
Pravidla moštárny (1999)
Skvělý film, výborná režie a výkony Maguireho, Caina a Ch. Theron!!! Irvingovy kniho jsou výborný a tohle byla skvělá adaptace!
Můj bratranec Vinny (1992)
Joe Pesci je prostě boží! Kvuli němu stojí tenhle film vidět! Jinak velmi vtipný kousek.
Mulholland Drive (2001)
je to proste mág! pekne jsem si říkal, že film chápu, že tohle přece není klasický Lynch a náhle, zlom! naprosto nic jsem nepochopil:-) Jeho filmy jsou úžasné a tenhle zvrat byl fantastický!
Serpico (1973)
skvělej film, kniha ještě o chloupek lepší, ale Al Pacino ve formě!! TOP!
Osvícení (1980)
spojení Kubrick - Nicholson zafungovalo výborně! Prázdný hotel, vidiny, duševní přeměna člověka, samota... prostě děs a hrůza! Mimořádný kousek!