Recenze (302)
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Urcite lepsi zabava, nez 2 dil, pomerne jsem se pobavil a urcite silnejsi 3*.
Errementari (2017)
Bohuzel nuda..
Reparát (2016)
Lepsi 3* , byli tam fajn momenty k zasmani :-)
Bright (2017)
Silnejsi 3*, povedeny akcnak plny fajn hlasek.
Mladý papež (2016) (seriál)
Bezkonkurencni
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Ok
Ten pravý, ta pravá? (2018)
Woodyho muzu, i kdyz tohle se spise jen snazilo, hodne moc to drzelo obsazeni hlavni dvojce. Ale bylo tom celkem projemne :-) 3*
Equalizer 2 (2018)
S prvnim dilem, ktery se povedl lepe nutno dodat, to nema moc spolecne, ale jako akcnak to slo.
Zmenšování (2017)
Asi to melo byt hodne deep, ale nejak se to nepovedlo :-(
Tohle je náš svět (2016)
Viggo je tak moc dobrej, az to neni mozny.