Recenze (103)
Občanský průkaz (2010)
Po dlouhé době opět film z české produkce, který jsem nejenže dokoukal, ale i se u něj upřímně bavil a ne na účet tvůrců. Jestli se bude český filmový průmysl i nadále vyvíjet tímto směrem, třeba i na něj změním názor.
Pacifik (2010) (seriál)
Opět se potvrdilo, že kombinace Hanks + Spielberg + válečňák dokáže vytvořit jen to nejlepší. Velice povedené i v porovnání s Bratrstvem neohrožených a dílo plně dostálo mým očekáváním.
Antikrist (2009)
Porno. Hnusné, občas trochu děsivé porno. Tohle jsem zrovna nemusel.
Avatar (2009)
Velice výborně zpracované, koncem to ale drobátko zkazili, moc mi to připmínalo akčňáky tipu Matrix atp. zkombinováno s bojovým uměním Chana a Van Damma = slabě horší 5*. Nicméně po grafické stránce Cameron nezklamal. Digitální animace byly výborné, od poletujícího drobného hmyzu až po bílé, postupně mizící otlačeniny po poutech.
Hanebný pancharti (2009)
Tarantino je prostě Tarantino. Vynikající, jako vždy, Pitt se také snažil a pochvalu si zaslouží také scénář.
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Zajímavý příběh, trochu zmatečné, ale právě proto hezké.
Bába (2008)
Velice podařený snímek, tvůrcům se podařilo velice věrohodně ukázat realitu. Jsem spokojen.
Bathory (2008)
Moc nevím, co si mám o tomto myslet, připadal mi jak většina amerických filmů - to jen dokazuje naši neschopnost se s nimi srovnávat.
Máj (2008)
Spousta nahoty a naprosto zbytečných scén. Stidím se za současnou českou kinematografii.
Náš vůdce (2008)
Zajímavý snímek, zdá se že se německá kinematografie po seriálu Kobra 11 začíná vzpamatovávat. I když to páni překladatelé mohli přeložit trochu jinak.