Recenze (183)
Alenka v říši divů (2010)
Trošku jiná, akční Alenka...skvěle obsazená..ale něco mi tam chybělo, nebo přebývalo nevím nevím. Na Burtona trochu málo temné. A pro mě jenda z nejsympatičtějších rolí Anne Hathaway, kterou jinak nijak zvlášť nemusím. Tady byla skvělá. A ten taneček na konci si Hatter mohl odpustit...
Fanoušci (2009)
Čtyři, protože sama jsem celkem velkej fanoušek Lucasovo ságy...a pět to není, protože jsem přeci jen čekala větší nářez. "What if the movie sucks?" (indeed...Phantom Menace je pro mě nejslabší díl)
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Pro mě nejslabší díl.
Orphan (2009)
Nikdy nechci děti!
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Naruto plus lepší animace, dospělejší charaktery (a jejich jutsu), tisíckrát lepší soundtrack...Naruto ode mě dostal 5....Shippuden by si zasloužil aspoň 6:)
V Bruggách (2008)
F*cking awesome!
Naruto (2002) (seriál)
SPOILERY Moje vrcholy - boj Hinata x Neji, Tsunadino "probuzení", boj Neji x "pavoukovec", odchod Sasukeho, díl 101 (co se skrývá pod Kakashiho maskou?), Naruto vs Gaara, opilecké šílenství Rocka Leeho, Hinata konečně ukazuje svou sílu (151) Oblíbené postavy - Hinata, Neji, Sasuke, Sakura, Kakashi, Tsunade Nej záporáci - Gaara, Orochimaru Naprosto nejstrašnější postavy - Fuujin a Raijin (Hloupí bratři) - zatím doplňuji, ještě jsem nedokoukala
Elfen Lied (2004) (seriál)
Příběh byl fajn, postavy byly fajn, konec byl fajn...ale nějak mě to nechytlo za srdce:(
Muse: HAARP (2008) (koncert)
Tenhle koncert ve mě uplně změnil pohled na Muse a z vlažnýho posluchače udělal fanouška:))
Užívej si, co to jde (2009)
Depresivní, zábavné, sexuálně otevřené, vysoce nepravděpodobné, allenovské...milej film:)