Recenze (183)
Triumf (2017)
Projednou jsem ráda, že mám špatnou pamět na všechny fotbaly, které jsem kdy viděla, a nepamatovala jsem si, zda se to Albáncům povedlo nebo ne. Strašně napínavé to bylo!
Angel (1999) (seriál)
Koukala jsem na to z lásky k buffyverse... ale bavit mě to začalo až po příchodu Illyrie a opravdu záležet na postavách mi začalo až v posledním díle :) Rozhodně nebudu sledovat jako Buffy vícekrát, ale jsem ráda, že jsem viděla :)
Kmotr II (1974)
Pokud jsem jedničce dala pět hvězd, dvojce bych snad dala ještě o půl hvězdičky víc..:)
Barbarella (1968)
Slova a hvězdy nestačí na tuhle psychedelii :D
Sama nocí tmou (2014)
Jak o tomhle mohl někdo tady napsat, že je to lepší než Only lovers left alive...Snad prvně v životě jsem v kině usínala nudou. Hvězdička za pár fajn písniček v soundtracku a druhá za kočku...
Anna Karenina (2012)
Narozdíl od mnohých odsuzujicich Aarona taylor-johnsona, me jeho Vronski dostal do kolen, vůbec se Anne nedivim:) a vůbec celé jejich vzplanutí jsem sledovala se zahájením dechem, krasa:)
Lucy (2014)
Míň discovery chanellu a víc akce a mohla to být dobrá letní oddechovka...takhle to bylo jedno velké WTF.
V zajetí démonů (2013)
V rámci zánrů a k tomu jak v dnešní době se špatně shání kvalitní horor, si Conjuring pětku rozhodně zaslouží.
Violet & Daisy (2011)
Krásně divnej, skvěle obsazenej, zahranej film se super hudbou:)
Nespoutaný Django (2012)
Nehorázné zklamání...