Oni 2: Noční kořist

• USA The Strangers: Prey at Night (více)

Rodinu, která se na noc ubytuje v odlehlém kempu, navštíví tři maskovaní psychopati a podrobí je zkoušce až po ty nejzazší meze. (Vertical Entertainment)

Videa (7)

Recenze (188)

silentname odpad!

Neviem, čo mám na toto povedať. Vidím, že film má aj svojich fanúšikov, no podľa mňa je toto počas posledných 10 - 15 minút absolútna filmová a scenáristická retardácia. Asi som prvý film trošku podcenil, pretože mám pocit, že oveľa lepšie vybudoval atmosféru, pôsobil realistickejšie a hlavne sa sústredil na dobré postavy, ktoré boli zaujímavé. "The Strangers: Prey At Night" je presný opak. Nevie na ktoré postavy sa sústrediť. Nevie vybudovať atmosféru a miesto toho z toho spraví bezduchú akčnú naháňačku. A ak hovoríme o realistickosti, tak poviem úprimne, že posledných 15 minút z toho skutočne urobilo komédiu, kde som nevedel už čo si mám myslieť. Absolútna retardácia, ktorá robí zo zlého filmu skutočne katastrofálny. Nebudem to spoilovať, no myslím si, že sú to momentky, ktoré si asi najviac zapamätám a nie z tých správnych dôvodov. A rovnako úprimne som sa rehotal aj na momentke: "Why are you doing this to us?" - "Why not!?" Celý tento film je nudný, je vadný, je absolútne zle napísaný, tie decká dokopy hneď na úvod pôsobia ako klišé postavy a nič tomu dokopy nemajú šancu dať a myslím si, že nepotrebujeme hororové paródie keď existujú filmy ako je tento. Nevedel som čo čakať, ale takto zlý film som teda určite nečakal. Dúfal som aspoň v trošku inteligencie, no tento film ju rozhodne nemá. Za mňa hovorím nie a film neodporúčam pozerať. Hodnotenie: F ()

Quint

Nostalgie po 80. letech je dneska cítit z kdejakého filmu, ale způsob, jakým k ní přistupují The Strangers: Prey at Night se hned tak nevidí. Po povinné rutinní expozici a po vyčerpání všech možných slasherových klišé se film nečekaně přetaví do úžasně abstraktního, vizuálně nadupaného skoro-muzikálu, který ironickým způsobem kombinuje osmdesátkový pop s násilnými scénami. Celé to navíc začne působit dojmem, jako by režisér v průběhu natáčení zahodil scénář a rozhodl se místo pokračování The Stragenrs raději zremakovat Carpenterovu Christine. Z autorádia pickupu trojice maskovaných zabijáků, pomalu projíždějícího uvnitř opuštěného karavanového parku, neustále vyhrává osmdesátkový pop, z kterého vám tu poleze mráz po zádech. Děj se sice odehrává v současnosti, ale titulní psychopati jako by se stylizovali do podoby zabijáků z osmdesátkových slasherů, kteří se bez osmdesátkových hudebních hitů neobejdou, ani když vylezou z auta. K vrcholným číslům filmu pak patří scéna rvačky v neonově nasvíceném bazénu, při níž hraje Total Eclipse of the Heart, nebo pronásledování hrdinky hořícím autem za doprovodu Making Love Out Of Nothing At All. ()

kaylin

Horor „Oni 2: Noční kořist“ není skvělým pokračováním scenáristicky vlastně nemá moc co nabídnout, jede ale na jistotu, která za mě v tomhle případě stačí. Je to jistota, která je celkem fajn, jistota, která neurazí, jistota, s níž se celkem rádi smíříte, protože jsou tam scény, které jsou trochu mrazivé a dovedou na vás zapůsobit tím správným způsobem. U mě to na ten lehoučký nadprůměr fungovalo. ()

JohnCZ

Zatímco jednička byla nepříliš objevný, ale zručně natočený thriller se skvělou atmosférou a lekačkami, dvojka fušuje více do vod slasheru. Je pojata více moderně, oddychově a už jen těmi lehce neonovými barvami, retro synťáckým soundtrackem a místy zvláštní zoomující kamerou jakoby divákovi říkala, že tentokrát se bude cítit méně nepříjemně a naopak více bavit. A je tomu tak. I přes svou přímočarost to je opět nakrúcané dobře, vizuálně to působí svěže, postavy nelezou na nervy a kromě vřeštění jsou ochotny se i přiměřeně bránit. Bailee Madison coby hlavní postava Kinsey je tak akorát na pomezí křehké a nasrané teenky, že jsem se o ní bál, ale zároveň ji fandil, aby těm maskovaným zlořádům nakopala prdel. ()

Havaj8

Když si vezmeme v potaz, jaký horory letos šly do kin, tak tohle byl konečně můj šálek kávy. Přesně ten typ psychickýho a vlastně i fyzickýho teroru, kterej já můžu. Rodinka byla v pohodě obsazená, masky jednoduchý, ale přesto výborný. Mělo to atmosféru, byl jsem skoro celej film v napětí, protože člověk nemůže vědět, kde se kdo objeví. Vůbec s ničím se to nemazlí, postavy se chovaj relativně inteligentně v momentech, kdy je to třeba. Já pro to mam jenom samý superlativy. Vlastně mi ani nevadilo, že to celý bylo bezdůvodný. Dost se divím, že to po prvním víkendu vidělo tak málo lidí. ()

• Film bol po prvý krát oznámený už v roku 2008. (molcan2)
  • Písnička, která hraje na začátku filmu, je „Kids in America“ od Kim Wilde. Ve scéně v koupelně hraje „Live It Up“ od Mental As Anything. Ve 43. minutě hraje „Night Moves“ od Marilyn Martin. Ve 47. minutě hraje „Cambodia“ od Kim Wilde. U bazénu hraje „Total Eclipse of the Heart“ od Bonnie Tyler. Závěrečná písnička je „Making Love Out Of Nothing At All“ od Air Supply. (Duoscop)
  • Celosvětová premiéra proběhla 7. března 2018 v Belgii. (Varan)