Reklama

Reklama

Carne

všechny plakáty
Trailer

Obsahy(1)

40 minútový projekt z rannej tvorby kontroverzne vnímaného Gaspara Noého pojednáva o mužovi v stredných rokoch menom Mäsiar (Butcher). Okrem malého mäsiarstva s konským mäsom svoj čas venuje "zakríknutej" dospievajúcej dcére o ktorú sa musí starať sám, keďže ho manželka hneď po pôrode opustila. A ako to už býva, otec svoje dieťa ochráni aj keby mal preto skončiť za mrežami. (Tomco)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (34)

Crocuta 

všechny recenze uživatele

Drama v němž hlavní roli hraje - jak je pro Noého typické - láska v hodně bizarní podobě a pomsta, která tak často bývá slepá. "Carne" předznamenává následující režisérovy filmy, zejména "Zvráceného", v jehož úvodní scéně se Řezník na okamžik vrací a je to právě on , kdo vyslovuje motto snímku: "Čas všechno zničí". ()

Radko 

všechny recenze uživatele

Nihilisticky agresívne vnútorné mäsiarove komentáre, prerušované medzititulkami, sprevádzanými ohlušujúcim zadunením a zábermi z gore hororov. Ich sledovaním si kráti voľné chvíle autisticky zamĺknutá mäsiarova dcéra. V mladosti opustená matkou (dcéru ako potomka neuznala, chcela len syna). O výchovu sa stará otec- mäsiar, pracujúci zároveň na konskom bitúnku. Vyrastá v prostredí sociálneho napätia (otcovi nestačia peniaze na vychovávateľku, prevádzku mäsne, ani na nájom) a absolútnej otcovskej lásky. Tá zahŕňa zároveň potlačený sexuálny cit i divú žiarlivosť voči potenciálnym dcériným nápadníkom. Na ploche 40 minút vyrozprávaný príbeh s celovečerným potenciálom. V nezameniteľne originálnom spracovaní najsilnejších režisérových režijných diel (Mäsiar, Sám proti všetkým, Zvrátený). ()

Reklama

ORIN 

všechny recenze uživatele

Gaspar Noé je tvůrce filmů velmi rozporuplně přijímaných, jenž si na kontroverzi založil vlastní reputaci. Tematizace pomsty a násílí je jakýmsi styčným bodem jeho tvorby. V Řezníkovi tomu není jinak, hlavní leitmotiv poté přenáší do celovečerního debutu Seul contre tous, kde postavu Řezníka (Philippe Nahon) a jeho příběh dále rozpracovává. Zde mi poněkud vadily samoúčelné, až odpudivé úvodní záběry na jatka. Co mě ale naopak potěšilo, byly zvukově ohraničené mezititulky signalizující něco znepokojivého, neodvratného, něco, čemu se zkrátka nelze vyhnout. ()

Slasher 

všechny recenze uživatele

Happy řezník, část první, kterou jsem shlédl až po té druhé. Hrdina pracuje na koňských jatkách, snaží se uživit zakřiknutou dcerku a krotit přitom své úchylácké já, pak ale dojde k incidentu a ten si bude muset odsedět. Finančně na tom zle se pokusí odstartovat s čistým štítem. Ale život je kurva. Už z tohoto postaršího kousku jasně dýchá Noého rukopis. Deprivace, krutá a šedá realita, marná existence, bezcitnost. ()

Flakotaso 

všechny recenze uživatele

Hehe, tak jak mě Enter The Void k smrti nudilo a Noého krátké filmy znechucovaly (at už zběsilým střihem nebo obsahem), tak Carné mě docela nadchl. Formálně je to naprosto úžasný kousek, uchvacuje kamerovými hrátkami, zpomalovaným nebo zrychlovaným tempem pomocí střihu nebo syrovostí až na hranici snesitelnosti. Nápad vedle nápadu. Je také podivuhodné, kolik toho Noé stihl odvyprávět za pouhých 40 minut. Po shlédnutí budete mít totiž pocit, nebo alespon já jsem ho měl, že jste viděli film s klasickou devadesátiminutovou stopáží. ()

Reklama

Reklama