Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Catherine (FANNY ARDANT) je atraktivní a úspěšná žena, která žije již 25 let ve zdánlivě pevném manželském svazku s Bernardem (GÉRARD DEPARDIEU). Jejich soužití je bezproblémové až do chvíle, kdy Catherine zjistí, že má Bernard mimomanželský vztah. S pocitem, že ani pořádně nezná svého manžela a jeho skutečné touhy, si najme krásnou prostitutku Marlene (EMMANUELLE BÉART), které dá za úkol vžít se do role Nathalie ženy, která Bernarda svede a vytáhne z něj odpovědi na otázky, jimiž je Catherine posedlá. Místo obvyklého vztahu mezi mužem a ženou však vznikne vztah mezi dvěma ženami. Catherine předpokládá, že bude mít celou dobu situaci pod kontrolou, a začíná se s Marlene pravidelně scházet. To, co se od ní dozví, ji však brzy vtáhne do úplně jiného světa, který ji nejen děsí, ale také postupně mění. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (50)

Tomco 

všechny recenze uživatele

nejednoznacne, nudne.. je tu sice snaha o nieco, co akosi neviem pomenovat, ale vo vyslednej podobe sa v mojich ociach jedna o uplne priemernu zalezitost. kym prva polovica divaka dost dobre nalaka, dava mu sancu spolupracovat, druha polovica zacne pomaly ale isto nudit. podla vysokeho priemerneho hodnotenia sudim, ze sa vela jedincov vo filme naslo, inak si to moc dobre neviem vysvetlit. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Po zhlédnutí tohoto snímku se do budoucnosti obracím s nadějí v očích, že ho manželka pochopila stejně já a také mi pronajme krásnou pracovnici v oboru sexuálních služeb. Obávám se však, a zdejší komentáře mne v tom utvrzují, že ženy v tom viděly něco víc než jen botoxové rtíky Emmanuelle Béart a tak jsou mé naděje patrně plané. Nicméně tento snímek je i tak zajímavým podumáním, které ve francouzštině vyznívá docela smyslně. ()

Reklama

POMO 

všechny recenze uživatele

Nevera, žiarlivosť a vášeň poetickými očami ženy - t.j. kopec kecov a žiadna akcia. Anne Fontaine čerpá erotično z neukázaného a darí sa jej to. A všetky scenáristické prešľapy, ktoré nudia mužského diváka, ospravedlňuje záver, ktorý z filmu robí nadmieru kultivovanú "úvahovú romancu" pre pokročilejšie vekové kategórie. Obzvlášť pre jedincov, motajúcich sa v bludiskách dlhodobých, zošedivelých vzťahov. ()

ad-k 

všechny recenze uživatele

Žena mého muže = taková manželská náprava (třeštíkovsky řečeno: etuda po 20 letech). Spíše však načrtnutá s poměrně předvídatelným vývojem i vyústěním (nevylučuji ovšem u některého z diváků možnost překvapení). Sexuální napětí přichází spíše jen ojediněle, nicméně milostné mystérium kolem tří postav tu a tam i zafunguje. Těžko říct, nakolik je to francouzskou elegancí hlavních dvou představitelek (leč Béart očividně "plasticky" poznamenaná) a jejich záhadným výrazem a nakolik dialogy, které jsou formovány pouhými náznaky a polovičními sděleními. V zásadě je to ale jen lehce nadprůměrný film (i přes milou rychloseznamku s Joy Division) a já byl obyčejným "nepřesvědčeným" voyerem, jemuž scházelo silnější pouto a sympatie k hlavním aktérům (pozn. feministicky založení jedinci se z konečného ortelu možná i rozpláčou). │60% ()

Hogun 

všechny recenze uživatele

Možno zaujímavú myšlienku zabíja nudný scenár, kde po 15 minútach divák vie ako to dopadne (teda aspoň v mojom prípade). Sledovať Catherine s nemennou maskou voskovej figuríny namiesto tváre, či prostitútku Marlene so psím pohľadom a ich vzájomný vzťah plný konverzačného sexu, mi nepripadalo ničím zaujímavé či podnetné. 7/10 ()

Galerie (9)

Zajímavosti (6)

  • Snímek se do amerických kin dostal 15. dubna 2006 a v dvou kinech vydělal první tři dny 10 351 dolarů. Celkový výdělek v USA překročil 26 013 dolarů. (imro)
  • Fanny Ardant a Emmanuelle Béart si spolu předtím zahrály již ve snímku 8 žen (r. François Ozon, 2002). (imro)
  • Režisérka a scénáristka Anne Fontaine je původním povoláním herečka a tanečnice. Její první autorský film, Les Histoires d’amour finissent mal…en général vznikl v roce 1993 a vyhrála s ním Cenu Jeana Viga na stejnojmenném filmovém festivalu. Za scénář k snímku Nettoyage à sec (1997) získala spolu s Gillesem Taurandem Zlatou Osellu na filmovém festivalu v Benátkách. (imro)

Související novinky

Coco Chanel všude kam se jenom podíváš

Coco Chanel všude kam se jenom podíváš

05.06.2007

Dalo by se nadneseně říci, že kdo ještě nemá v dnešní době nějaký ten životopisný film, tak jako by neexistoval. Biografické snímky se natáčí jako na běžícím pásu a atraktivních životních příběhů je… (více)

Reklama

Reklama