Režie:
Sheldon LettichKamera:
Robert C. NewHudba:
John ScottHrají:
Jean-Claude Van Damme, Harrison Page, Deborah Rennard, Lisa Pelikan, Ashley Johnson, Brian Thompson, Michel Qissi, Eric Karson, George McDaniel (více)VOD (3)
Obsahy(1)
Jean-Claude Van Damme utekl z cizinecké legie za bratrem do Ameriky. Ten bojuje mezi životem a smrtí a jeho rodina nemá peníze na léčbu. Jenže jak získat nějaké prostředky? Pomůže pouliční rvačka? (oficiální text distributora)
Videa (2)
Recenze (229)
Tohle jsem chtěl v dětství vždycky vidět, ale dostal se na řadu až dnes, ale lepší teď, než nikdy ne ? Velkou zásluhu na tom má i momentální féjk karanténa. Lví srdce je dobrý karáčo, které mě bavilo i po tolika letech a bylo pěkný si připomenout mladého Žána a určitě to patří mezi jeho nejlepší filmy ()
Ve "Lvím srdci" chtěl Van Damme vsadit na úspěch předchozích "ringových mlátiček" Krvavý sport (1988) a Kickoboxer (1989), ale souboje zasadil do mafiánských ilegálních soubojů L.A. Co se týče příběhu, vykradl sám sebe, protože se opakuje skoro to stejné, jako v "Krvavém sportu" (i s útěkem z "vojny" a neustálým dozorem "naháněčů" ...), ubylo soubojů, protože v drtivé většině bojuje jen Van Damme. No a co se těch týče, tak ty prostě nebyly ono už ve své době. "Karatista" Van Damme nebyl schopen dát ani běžný kopanec bez střihu a jeho soupeři a kaskadéři nebyli schopni jej přijmout. A tak se souboje stávají jen směsicí trapných střihů, kdy se střídá několik kamer neustále dokola a pomáhají si tak v bezkontaktních záběrech. V tom jsou souboje/"fighty" prostě nedotažené a trapné a je vidět, že se Amerika až na výjimky nemohla v choreografii bojových umění Asii nikdy rovnat ... Příběh docela dojemný, výborná je atmosféra posledního zápasu s Attilou ... ()
Na tyhle vandammovky z doby, kdy byl v kurzu, se musí koukat skrzeva speciální filtřík a kritéria, nedá se to hodnotit jako seriózní věc. V kontextu s dobou a náladou a nostalgií atd. Tenkrát jsem to na té ohrané VHSce baštil a nebyl jsem sám, byl to pro nás západní bouchač, vow, a dnes se na to rád napůl z nostalgie a napůl pro zasmaní mrknu klidně znova, ač tomu příběhu a Van Dammovu "herectví", ehm, se jeden musí řehnit... ()
Nostalgie jak svina, jeden z prvních filmů co sem viděl s Van Damme ještě jako mutující puberták na základce. A jak vidno u dnešních filmů natočených po dvaceti letech to určitou úroveň mělo. Minimálně souboje. Sám sem se věnoval několik let bojovým sportům a to co dneska servírujou aneb film Život je boj, tak Van Damme se svým kultovním snímkem Lví srdce, či Krvavý sport, může v klidu spát, je nepřekonatelný….) ()
Hodný strýček Van Damme na trase Džibutsko - New York - Los Angeles - Pocit viny - Odpuštění chytá dětské míče, pronáší lakonické věty a mlátí lidi za peníze.. Přiměřeně pitomé béčko, které může zaujmout lokacemi nelegálních zápasů, sexuální zdrženlivostí hlavního hrdiny (zřejmě toho měl do foroty od kluků z legie) a nulovou bilancí Jeana-Claudea v jeho tradiční disciplíně Roznožka (jen pro zajímavost, u Holé prdele na konci svítila 1). Klidně si myslete, že se ze mě stává plačtivá bába v klimakteriu, ale závěr mě dokázal přivést k mírnému citovému pohnutí.. ()
Galerie (47)
Zajímavosti (10)
- Dva vojáci, kteří pronásledují hlavního hrdinu, aby jej odvedli zpět k armádě, odkazují na Van Dammovu prvotinu Krvavý sport (1988), kde byli taktéž dva vojáci, kteří měli přivést Van Dammovu postavu zpět k jednotce. (Lorge)
- Malou roli dívky bez domova, které podává Lyon (Jean-Claude Van Damme) její míč, si zahrála dcera režiséra Sheldona Letticha Micheline. (korbitch22)
- Film byl natočen až po dalším Van Dammově filmu Smrtící zatykač (1990), uveden byl však dříve. (Monco)
Reklama