Režie:
Gérard KrawczykScénář:
Luc BessonKamera:
Gérard SterinHudba:
Eric SerraHrají:
Jean Reno, Rjóko Hirosue, Michel Muller, Carole Bouquet, Elodie Frenck, Michel Scourneau, Ludovic Berthillot, Christian Sinniger, Fabio Zenoni (více)Obsahy(1)
Hubert je policista se zlatým srdcem a ocelovými pěstmi. Právě těmi jedné noci inzultuje v nočním klubu nevychovaného výrostka. Vše by bylo v pořádku, kdyby ale nešlo o synáčka Hubertova nejvyššího šéfa. Incident je třeba zamést pod stůl, a proto je mu doporučena delší dovolená. Při svém posledním volnu před dvaceti lety se Hubert setkal s Japonkou Miako, svou životní láskou. Tenkrát se poprvé a naposledy cítil šťastný. Jako lidská bytost, ne jen jako policista. Miako jej ale záhy záhadně opustila. I proto bere nyní dovolenou jako šanci vnímat svět kolem sebe jinak. A brzy zazvoní telefon až z dalekého Japonska. Právní zástupce ho informuje, že Miako před několika dny zemřela. Než odešla, sepsala závěť. Odkázala mu svůj nejcennější majetek. Něco velmi speciálního. Je to víc než dědictví, víc než dar a také víc než obrovský problém... (TV Prima)
(více)Videa (1)
Recenze (378)
Jeana Rena mám velmi rád a tyto role mu padnou přesně na míru.Scénáře se ujmul Luc Besson a je to hodně vidět.Takový přesně Bessonovský film.Na Wasabi se mi líbil francouzský humor,který je výborný a japonské prostředí bylo takovou třešničkou na dortu.Nejvíce se mi líbil asi pobočník Jeana Rena Michel Muller,který působil malinko pomateně,ale to se mi právě zamlouvalo.Herecké zastoupení nikterak dobré,znám jen Jeana Rena,ale ten samotný stačí,že filmu dávám dobrých 75% ()
Reno znova skočil Bessonovi na lep. Škoda, že tento krát to nebolo až také silné lepidlo. Celý scenár jednoducho nedržal. K takémuto typu akčnej komédie a navyše s Renom mi tá línia drámy vôbec nesadla. Je to rýchle. To je hlavná devíza filmu. Nápad a využitie japonského prostredia bol oveľa zaujímavejší než iné jazdy z tohto prostredia, lebo hlavne pobavil. 65%. ()
Renův dobrácký polda Hubert je zosobněním ocele. Má z ní pěsti, Smith & Wesson Model 686, nervy při snášení nákupních horeček a hormonálních disbalancí nové dcery a vzhledem ke způsobu požívání koření z oddenku eutremy japonské nejspíš i hubu! Asi už stárnu, ale méně trapně jsem se cítil u srdceryvných scén shledání a loučení, než u akce ve stylu Besson sedí v Taxi infantility. Stejně jako když se při černém dešti v zemi vycházejícího slunce leccos ztrácelo v překladu, bylo Le Japon tomu střetu kultur nápomocno svým kouzlem.. ()
Takový ten film na nedělní odpoledne (proto se na něj koukám ve středu večer,) který na těch 90 minut zabaví, neurazí, nenadchne a pak skončí. A to kompletně, čili i ve vaší mysli. Naštěstí od podobného zaškatulkování ho zachraňuje Reno, který mi byl velmi sympatický a myslím si, že si roli užil. Scénář má občas potenciál pobavit, anebo dodat emociální náboj. Nic z toho ale nevyužívá na plnou míru a filmu chybí hloubka. Navíc mi připadá úplně typicky japonský a americký. Francii jsem tam necítil. Ale bylo to docela pěkné. Pokud jsem si nehrál na Spačilovou a převtělil se do kůže diváka, pro kterého jsou takové filmy určeny. Navíc s Momem byla obrovska sranda. Hezká trojka. ()
Wasabi je pravá nefalšovaná oddechovka. Poskytne vám potřebnou dávku humoru i akce, samozřejmě francouzského ražení, takže s dostatečným množstvím nadsázky. Jean Reno splnil zadání a zahrál trďáka, a Michel Muller je výtečný komický prvek. Rjoko Hirosue je exotickou kráskou, která kdyby chtěla, tak mě má....70% ()
Galerie (48)
Zajímavosti (8)
- Ve scéně, kdy Hubert (Jean Reno) vyjde od právníka, si lze všimnout, že jeho čekající společník Momo (Michel Muller), je připoután bezpečnostními pásy. Hned v dalším záběru je ale odpoutaný. (MartinM)
- V celosvětových kinech film utržil v přepočtu 10,4 milionu amerických dolarů, z toho 6,7 mil. ve Francii a 1,3 mil. v Japonsku. (NIRO)
Reklama