Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Benjamin, Hannah a šestnáctiletá dcera Samantha tvoří šťastnou rodinu. Hannah ale cítí, že její dcera prochází krizí a rozhodne se s ní na pár dní odjet. Během cesty dojde k nehodě a Benjamin musí náhle čelit velké tragédii: jeho žena i dcera upadly do těžkého kómatu. Hannah nabývá vědomí jen na okamžik, kdy naposledy stiskne ruku své dcery, která právě otevírá oči. Poté Hannah umírá. Benjamin, zdrcený ztrátou své ženy a šťastný, že jeho dcera je naživu, postupně nabývá dojmu, že duch Hannah vstoupil do Samantina těla. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (76)

Jeremiah 

všechny recenze uživatele

Film se silným poetickým nábojem, který má bohužel občas tendenci sklouznost do mezí kam nepatří. Přesto si myslím, že se jedná o povedený film, který ukazuje na to, co v současnosti lidé kvapem ztrácí, a co budou další generace muset znovu objevovat - lásku a šťastnou rodinu, která vás dokáže ochránit i v těch nejtěžších životních situacích. "Dnes jsem se díval do mnoha párů očí, ale můj den nezačne, dokud se nepodívám do těch nejkrásnějších očí na světě - do těch Tvých ". Abychom poznali jednání druhé generace měli bychom chvíli ztrávit v jejich těle. Závěrem chci jenom napsat - Duchovny, závidím ti většinu tvých rolí. ()

davidek 

všechny recenze uživatele

Zvláštní film. V některých chvílích si říkáte co se to mezi nimi děje? Takhle by to asi nemělo být. Ale fakt je ten, že je to mysltický film, vůbec ne horor, a proto jsem se ho takhle snažil brát a musím říct, že se mi celkem líbil. Není to žádnej trhák jako třeba Dragonfly, lae dá se na to koukat. 50% ()

Reklama

Sobis87 

všechny recenze uživatele

Toto povrchní a ve své podstatě banální rodinné drama ozvláštněné o křečovité mystérium (matka se po autonehodě převtělí do těla své dcery…) jednoznačně plýtvá hereckými talenty, avšak musím uznat, že právě díky ostříleným hercům je Převtělená ve výsledku ještě docela snesitelným filmem. Když už se tvůrci rozhodli rozpracovat takto odvážnou (z hlediska diváckého přijetí) myšlenku, mohli se také trochu více odvázat a směřovat běh událostí v příběhu ještě do větších krajností, čímž by nepochybně z daného tématu vytěžili mnohem více a připravili tak divákovi nevšední zážitek. Jedním příkladem z všechny budiž nevyužitá psychologická linie manžela toužícího se milovat se svojí ženou, která se však nyní obývá tělo dcery. Ač se tu nabízí divácky a myšlenkově atraktivní téma budící se perverze z citových popudů, tvůrci tento potenciál vůbec nevyužili. Co kdyby měla manželka nadobro opustit živé tělo a toto by byla poslední příležitost prožití milostného aktu? Zneužili by k tomu manželé tělo své dcery? V tomto vidím hlavní sílu námětu a především v tomto ohledu je Převtělená trestuhodně odfláknutým dílem. ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

No, popravdě jsem očekával slušné drama s mysteriozní zápletkou, ale ono nakonec zůstalo spíše jen u toho dramatu. Duchovny se lehce svezl na průměrném scénáři, odvedl si svůj výkon, ale nic extra navíc nepředvedl. Přece jenom tu mohlo být více toho slibovaného mysteriózna, ale to už bych chtěl asi moc. Tohle mi přišlo jako „slaďák“ pro náctileté dívky s dobrým koncem. Dá se na to podívat, vyložená ztráta času to není, ale určitě jsem tady nenarazil vyloženě na nic, proč bych to musel vidět někdy znovu. Olivia Thirlby když se namaluje vypadá docela k světu, nicméně se ani nedivím, že její tatík tak vyskakoval. Mít takovou dceru, tak jí taky hlídám jak pes… ()

Rami 

všechny recenze uživatele

Plně souhlasím s uživatelem Praxis. Zajímavé táma, výborná Lili Taylor, mdlý a pasivní Duchovny, useknutý konec. Mohlo z toho být mnohem víc, kdyby se propracovaly pocity a strasti hlavních hrdinů. To se však nestalo. The Secrat je dle mého skromného názoru remake japonského dramatu Himitsu, který se opravdu povedl (žádná polovičatost). Himitsu můžu jen doporučit. Převtělené pak dávám lepší 2 hvězdičky (55 %). ()

Galerie (13)

Zajímavosti (1)

  • Podle hinduistického pohledu se nesmrtelné „to“ (átma) nerodí ani nikdy neumírá, nikdy nevzniklo ani nikdy nezanikne a po smrti těla vstupuje do těla nového zrovna tak jak člověk odhazuje zchátralé šaty a bere si šaty nové. Tento cyklus zrození, úmrtí těla a převtělení (samsára) pokračuje až do definitivního osvobození (mókša). (formelin)

Reklama

Reklama