Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Hra mladého francouzského dramatika vnáší do současného českého divadla nadhled, humor, ale i hloubku v posuzování milostných vztahů. Jsou to vlastně etudy na věčné téma - jak zůstat spolu a nezevšednět jeden druhému, jak se ubránit nevěře, jak ji zatajit, co v takové situaci se svědomím. Témata důvěrně známá, zpracovaná s překvapivou pointou. Hra měla v Klicperově divadle českou premiéru a je v pravém smyslu slova hereckým koncertem. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (5)

JARDAHONDA 

všechny recenze uživatele

Večná témata milostných vztahů nadhodil ve své hře mladý francouzský dramatik Florian Zeller. Ve své zemi slavný, u nás téměř neznámý, držitel řady cen a oblíbenec Milana Kundery. Herecký koncert připravili v Klicperově divadle v Hradci Králové divákům Pavla Tomicová, Jiří Zapletal a Filip Richtermoc. ()

rivah 

všechny recenze uživatele

Výborně napsané, režírované a především zahrané. Pavla Tomicová je svými modulacemi hlasu nedostižná. Poznámka: divadelním režisérem je Štindl, Kepka to pouze zaznamenal pro televizi. (90%) ()

Reklama

*Elfík* 

všechny recenze uživatele

Ovšem, jelikož je to Klicperovo divadlo, nebojí se herci ani režisér přidat do hry trochu výstřednosti. Ta nesmí chybět v žádné hře, pak by to nebylo divadlo... Pavla Tomicová mi začíná lézti krkem, protože dostává stále ty samé role, jakožto jedince vyšinuté, stále plačící, řvoucí a dupající. Na druhou stranu by toto měl umět každý dobrý herec a všichni si někdy potřebujeme poplakat, zadupat a zařvat. (V případě Morávka jsou tyto okolnosti brány na zřetel tak moc, je že jimi prošpikována celá hra a o normálním hraní nemůže být řeč). Richtermocovi jde zuření dobře a dělá to s jakýmsi nadhledem, což je velice příjemné na koukání. Třetím hercem (a někdy tím druhým či prvním) je Jiří Zapletal (ovšem zde na čsfd je uváděn jako nežijící osoba s filmografií naprosto odlišnou, než jaká je ve skutečnosti), který je trochu narušenou osobností (a stále dostává podobné role - vyšinuté lidi, zase křičící). Pokud by se vám snad zdálo, že tam bylo moc křiku, propleskněte se. Ne, nezdálo se mi to. To je prostě život. A divadlo nám ho ukazuje bez přetvářek. To je na něm právě to krásné. Občas se zasmějeme, tu a tam uroníme slzu a někdy si dupneme. A vždy tu je nějaký ten třetí. Nebo ne? ()

easaque 

všechny recenze uživatele

Hradecké Klicperovo divadlo patří asi v dnešní době k souborům v Česku, které jsou na úrovni a snaží se často nabourat střední proud něčím neotřelým. Tato inscenace je dost avantgardní a vystihuje běžný vztah, kde si každý jde po svým a při tom ho názory druhých nezajímají. Herecky rozhodně nad oběma zbývajícími herci vyčnívá Tomicová. Jinak hru poněkud "potápí" občasné dlouhé filozofování, ale přesto se u mě ke 4* hvězdičkám těsně vyšplhala. [ PŘÍBĚH: 2 /// NÁLADA: 2 /// ART: 1 /// STYL: 1 /// CASTING: 2 (3*MAX) ] ()

Aluska88 

všechny recenze uživatele

Excelentní hořká komedie prolínající v sobě humor, nadhled, bolest, city, osamělost a melancholii. Skvělý scénář a fenomenální herecké výkony. Září zejména Pavla Tomicová. Ta ženská je hrubá:) Už od doby, kdy jsem ji prvně viděla ve Snowboarďácích a poté v Rafťácích, kde geniálně ztvárnila šílenou matinku Jirky Mádla, mě v každé své roli zaujme svou osobností a výrazným hereckým stylem. Potěšila mě rovněž hudební melodie Michaela Nymana z filmu Piano. Skvěle se sem hodila a dokázala navodit patřičnou atmosféru a dojmy. ()

Galerie (10)

Reklama

Reklama