Režie:
M.J. BassettScénář:
M.J. BassettKamera:
Maxime AlexandreHrají:
Sean Bean, Radha Mitchell, Deborah Kara Unger, Adelaide Clemens, Kit Harington, Malcolm McDowell, Carrie-Anne Moss, Martin Donovan, Heather Marks, Erin Pitt (více)Obsahy(3)
Už několik let je Heather na útěku před temnými silami. V den svých osmnáctých narozenin, po strašných nočních můrách a náhlém zmizení otce, si uvědomí, že už není tou Heather, kterou bývala. Toto nové poznání ji zavede hluboko do světa démonů a hrozí jí věčné uvěznění v Silent Hill. (oficiální text distributora)
Videa (9)
Recenze (553)
Bassett znásilnil Konami tím nejhnusnějším možným způsobem. Jeho Revelation je pouhý amalgam laciných scén bez jakéhokoli vnitřního dramaturgického řádu, na který je násilně naroubované vše, co fungovalo v předchozím filmu (samozřejmě bez stejného efektu). Hlavní hrdinové jsou nadmíru nesympatičtí, neustálá snaha o rámování obrazu je odporná a veškerá atmosféra původní hry, jenž se Gansovi s Avarym podařila bravurně přenést do nové mediální platformy, je v trapu. Jediné, co opravdu funguje, je originální hudba Akiry Yamaoky. Všechno ostatní se vám začne po pár minutách přímo hnusit. ()
Kdy už konečně někdo zfilmuje Pampucha nebo Tetrisy pro nás dříve potracené? To jsou furt samí Residentní debilové, Perské homoprincezny a Baráky, co ani na Atari nejedou, tak jak má potom jeden myšlenkově konkurovat všem těm pobledlým, obézním dětem s kruhy pod očima, co tráví bezesné noci sveřepým potíráním kybernetického zla, místo aby dýchaly čerstvý vzduch, drtily češtinu a neobohacovaly pak tuto databázičku stylistickými zvratky plnými gramatyckích chip? A tak je i Tichý kopec jedním z těch "vzdělávacích výplachů", které jsem taky nikdy nehrál, protože jsem dříve raději trávil noci s úplně opravdovými ženami a dokonce někdy i venku!!!, mimo zatuchlý pokojíček plný zmačkaných plechovek od Redbulů, a teď už mám z toho věčného prstění a mačkání pískacích částí hekajících těl v ruce artritidu a neudržím joystick. Nedokážu tedy fundovaně posoudit, jestli byl ten film úplně jako "doopravdy", vím jen, že jednička byla nedívatelná, pomatená sračka a dvojka je sračka docela dívatelná a hlavně prostá strašidelných klaunů a ultranudného, psychodeliktického čurákování v mlze. Takže můžu říct, že se mi to vcelku líbilo, i když jsem naposledy zabil rozpixelizovaného 2D nácka ve Wolfsteinově bunkru, a to už je nějaký ten úterý. ()
Zcela zbytečný film, podobně jako jiné adaptace videoher. Není mi zcela jasné, pro koho je Silent Hill 3D tvořen - herní série je nadprůměrně kvalitní, tedy racionální volba padne na ni (při případném chtěném seznámení), a fanoušci série SH3D nanejvýše přijmou jako z části atmosférickou, ale jen mechanicky poslepovanou změť událostí prostých interaktivity. Přesto, jde o méně chaotický film než byl první díl z roku 2006 a koncový kvalitativní rozdíl není nijak závratný, jak by mohlo obecné přijmutí napovídat. ()
Cinema City Ostrava , 22.11.2012 v 15:30 hodin. V sále č.8 jsme byli sami. jen já a Katka. Říkám si, kam ten svět spěje? Film se pouští jen pro 2 lidi. Ale pro nás to byla zábava. Hned na začátku se popel z hořícího Silent Hill rozprostřel doprostřed sálu. To byla paráda. Mávali jsme rukama a volali: "Jéééé". Přiznám se, že 3D efektů nebylo moc, ale film se mi líbil. Napětí, občas leknutí a krev se také objevila, takže stálo to za to! ()
Ned Stark má po první sérii Hry o trůny volno a Jon Sníh má pauzu, takže Silent Hill podruhé. No, poprvé bylo líp. Nicméně vybydlený a doutnající hornický zapadákov má svoje kouzlo i bez joysticku. P.S. A to jsem neseděl se ségrou v multikině s 3D brýlemi na vodnaté hlavě a nehýkal jako pyča: "Jéééé!" ()
Galerie (45)
Zajímavosti (17)
- Náklady na výrobu byly přibližně 20 milionů amerických dolarů. (NIRO)
- Maskovanie herca Roberta Campanellu za Red Pyramid trvalo približne pol hodiny, čo je 6-krát kratšie oproti trom hodinám v prvom dieli série. (8HitBoy)
- Kit Harington (Vincent) sa pokúsil po tom, čo dostal túto rolu, hrať počítačové hry "Silent Hill", aby lepšie chápal dej filmu, v ktorom išiel hrať, lenže prestal s tým, pretože hry považoval za príliš strašidelné. (8HitBoy)
Reklama