Poslední recenze (1 234)
Spidey a jeho úžasní přátelé (2021) (seriál)
Fuj, to je hnus. Víc ušetřit za animaci a hlavně jakoukoli invenci asi nešlo. A jelikož byla povinná Disney kvóta na nějakou "písničku", ale nulový rozpočet, tak úplně k pozvracení je už úvodní znělka. Pozor, dětem nad 1 rok věku nebezpečně snižuje IQ a sociální schopnosti. Teletubbies jsou proti tomu těžce myslitelské.
Dallas 63 (2016) (seriál)
Kniha byla jedna z Kingových v "poslední" době nejpovedenějších... a seriál se jí držel jako klíště z alespoň 90 %. Čímž si rozhodně neuškodil. A dále to byla výborně obsazená, moc pěkná kostýmní osmihubka s časovou smyčkou a trochou detektivní práce a naschválů osudu na plné pecky. Nečekal jsem až tak dobrý výsledek.
Mrňousci - Zzz dans le métro (2012) (epizoda)
První sezóna bývala vtipná a poměrně laskavá. Zde jde už o několikátou epizodu s námětem od jistého Mohameda Labidi, pro něhož je vrcholem donekonečna variovat honičku berušky s mouchami v různých prostředích, na jejímž konci jsou všichni nebo skoro všichni kriticky zranění nebo mrtví. K popukání :,-(
Poslední deníček (20)
Dočetl jsem Mission Earth...
... od L. Ron Hubbarda. Deset svazků, asi 6.000 stran. Jízlivější knihu těžko hledat.
Objektivně dost slabé a opakující se vata, "nenápadně" propagující scientologii. Taky nejsem rozhodně žádný puritán, ale některé sexuální excesy si mohl stařík -- prasák odpustit (a netvářit se, že je satirizuje). Též se mi nelíbila manipulace čtenářem (dosahovaná první osobou vyprávění, přičemž vypravěč byla 100% amorální zrůda a nejhorší lůzr, co se ho dalo představit, což není nějaká moje ironie).
Po cca 4. svazku jsem to četl zřejmě hlavně ze zájmu o pochopení, jaká nemoc mysli stojí za "mozkovým trustem" scientologie... kterážto není špatně vymyšlená coby církev, z daňových důvodů, a zřejmě jejich tlačení na vymačkání peněz z oveček padá na úrodnou půdu -- protože, jak se ukazuje i v této knize, jsou jich mraky a furt se rodí další a další.