Režie:
Christian MolinaScénář:
Cuca CanalsKamera:
Javier SalmonesHrají:
Belén Fabra, Leonardo Sbaraglia, Llum Barrera, Ángela Molina, Geraldine Chaplin, Pedro Gutiérrez, Jorge-Yamam Serrano, Antonio Garrido, David Vert (více)Obsahy(1)
Val je velmi atraktivní a vzdělaná mladá dáma posedlá sexem. Je schopna milovat se s kýmkoliv, kdykoliv a kdekoliv. Permanentně loví nové muže a každé toto setkání jí přináší uspokojení. Její deník je svědkem všech milostných eskapád se spoustou pikantních detailů. Posedlost se stále zvyšuje a proto se vzdá lukrativního zaměstnání a stane se prostitutkou v luxusním privátním klubu. Postupně ale odhaluje i stinnou stránku tohoto „povolání“: násilí a drogy. Smrt její blízké přítelkyně ji přesvědčí, že je čas postavit se na vlastní nohy... (oficiální text distributora)
(více)Recenze (284)
Takhle nějak by vypadala Bridget Jonesová, kdyby se natáčela jako drama ve Španělsku :-)) Na jednu stranu chápu vaše rozčarování, že směr filmu se velice často měnil a nerozhodný tvůrce působí nevhodně, ale přesto za sebe říkám, že to byl silnej zážitek! Film má myšlenku a určitě hlubší, než tu, kterou zjistil Bluntman, že když sexuje chlap, je to macho a když ženská, je to coura. __ Erotiky je dost. Tedy takhle, na drama je jí tam dost, ale pokud čekáte soft porníčka, kde se lížou koberce místo těla, to jste na špatné adrese. ()
Nádhernej film, totálně mě dostal. A to se mi přitom nelíbila hlavní představitelka... O erotiku tady šlo až až... Mám pocit, že jsem pronikl o kousíček hlouběji do způsobu ženského myšlení. A vzhledem k tomu, že o něco takového dlouhodobě usiluju, se mi ten film musel nutně líbit. A to nemluvím o tom, jak to bylo zmáknutý filmařsky. Už jen ten úvodní záběr! Super! ()
Tuctová baba, ale zároveň taky hezká. Zajímavý. Ale jako herečka se asi od téhle role zaškatulkovala (zašukatelkovala) a bůhví jestli jí někdo dá ještě roli, kde se nebude furt ukazovat nahá. Chvílema mi to přišlo, jak kdyby to bylo točený podle nějaké knížky od Viewegha. Závěr je ale jasnej, že takovou ženskou bych doma nechtěl. Takže sorry všem nymfomankám, to rač budu sám... Ale nehodnotíme nymfomanky, ale film - a ten byl hodně nudnej, nepřipadal mi erotickej (!) a těšil jsem se na konec. Jo a potom jsem měl chuť něco někam strčit, chch... ()
Nymfomanii si vymysleli muži, aby se ženy cítily špatně, když překročí hranice. Zajímavé, stejně jako film sám. První půlka není o ničem jiném, než šukání. Naštěstí ta druhá je už lepší, takže se film stává snesitelným. Připomnělo mi to Deník sexuálních obětí, akorát je zde více feminismu. Kámoška mi to doporučila s tím, že tam nejde jen o TO, ale má to i myšlenku. Škoda je, že až od té druhé půlky... ()
Tento snímek bych zařadila do mé "pokladnice" nízce hodnocených filmů, které svým, mnohdy kontroverzním zpracováním a obsahem, vzbuzují zcela rozličné reakce, avšak mě se velmi zalíbily a považuji je za působivé, ač možná mnohdy lacině a prvoplánově vyhlížející kousky. Pro mě velmi zdařilý film se zajímavou Belén Fabra. Kdyby mu byla "poskytnuta" větší míra naléhavosti, intenzivity či autentičnosti, jednalo by se o ještě vybroušenější "Deník nymfomanky." ()
Galerie (36)
Photo © Bioscop
Zajímavosti (1)
- Valérie (Belén Fabra) říká, že panenství ztratila roku 1993 a později doplňuje, že od té doby uplynulo čtrnáct let. Avšak z náhrobku její ve filmu zemřelé babičky Marie Tasso (Geraldine Chaplin) vyplývá, že uplynulo pouze třináct let. [Zdroj: IMDb] (hellstruck)
Reklama