Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Pořad vysílaný TV NOVA. Reportáže odhalují podstatu politických a finančních kauz. Reportéři pořadu pomohli k odhalení několika z nich, například "Kinský" a "Berdychův gang". Moderují Radek John a Josef Klíma. (duklak2)

Recenze (86)

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Orgány činné v trestním řízení řeší zamotané kauzy mnoho let. Oproti tomu reportéři pořadu Na vlastní oči zvládli rozmotat tři takové zapeklité případy týdně. To byli borci a vůbec si to nezjednodušovali. Jenom neuváděli informace, které jim narušovaly logiku věci a pak vytáhli z rukávu pravdu pravdoucí. To bylo zábavy. A co teprve, když se pustili do těch nejzávažnějších kauz - třeba hlasitě kokrhající kohout mého souseda. To jsem teprve nestačil zírat. K jejich cti však musím poznamenat, že nejednou svou vlezlou investigativností donutili nějaký úřad k činnosti a to i já umím ocenit. ()

Honza__St. 

všechny recenze uživatele

Kultovní publicistický pořad zlaté éry TV Nova. Reportáže samozřejmě jak odpadové, tak výborné, ale to je u publicistiky naprosto normální. Nejzajímavější byly kriminální kauzy z prvních let vysílání (kde v době divoké restaurace kapitalismu se grázlové ani nebáli poskytovat rozhovory a machrovat jak Bohuš), dále hon za nacisty, případ Kajínek, a samozřejmě kultovní duch v jihlavském podzemí (nevěřím tomu ani vteřinu, ale s výjimkou Studny se asi sotva někomu u nás povedl tak strašidelný příběh). Zejména později se ale z reportáží začala stávat politická propaganda, reprezentovaná zejména duem Klíma - Kroupa (v začátcích oba výborní - viz. již zmíněný Kajínek, ale pak to s nima šlo rychle z kopce), a pořad šel do kytek, a nejeden pokus o jeho vzkříšení skončil nezdarem. ()

Reklama

triatlet

všechny recenze uživatele

Když jsem dneska na vlastní oči viděl Josefa Klímu, jak přednáší zaplněnému sálu o kriminalitě mládeže, tak mě při jeho povídání napadaly podobné výrazy jako uživatele Radek99: populismus, bulvarizace. Študáky určitě bavil, ale že by je Klímovy rádobydramatickovtipné historky poučily... Posuďte sami: vypravoval o tom, jak se nějaký přiopilý borec vsadil, že během hodiny bez násilí otevře 60 aut a vezme z nich nějakou drobnost; byl přichycen při činu, dostal podmínku. Po pár měsících se vsadil (opět pod vlivem), že vyleze do 3. patra a z otevřeného okna vezme vázičku (za 38,- Kč); byl přichycen a už ho odsoudili bez podmínky. Ale po návratu z vězení si zašel na plovárnu a v opilosti se vsadil s kamarády, že stáhne opalující se holce spodní díl plavek - obvinili ho z pokusu o znásilnění (na koupališti bylo 300 lidí), dostal osm let... A Klíma přemýšlel, jestli ten borec je opravdu viník... Na dotaz studentů, jestli se někdy při natáčení bál, vytasil historku, jak mu jednou Nova platila bodyguardy a ti ho doprovázeli na nudapláž. Seděli u stánku a dalekohledem sledovali Klímu. Sedmdesátiminutové tlachání mě skutečně motivovalo, abych se koukl při nejbližší příležitosti na pořad Na vlastní oči... Ani se nedivím, že vysílání zrušili. ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Svého času velmi kvalitní publicistický pořad, který nás očima Josefa Klímy a Radka Johna provedl nejednou zajímavou kauzou. Něž jim to vlezlo do hlavy, byla to super dvojka, která měla přehled, nebáli se strkat „rypáky“ tam, kde ostatní jo – ovšem postupem času to začalo mezi nimi skřípat a pak se celý tento solidní projekt rozpadl. Jakmile Radek vlezl do politiky, nemohl jsem ho ani cítit a Pepa se taky následně nepěkně vybarvil… ()

Trinculo 

všechny recenze uživatele

A díky tomuto pořadu se stal Radek John populárním politikem. Je nutno přiznat, že tenhle pořad byl svého času něco nevidaného, jak náměty reportáží tak i formou. Je otázkou pro odborníky, kolik z těch reportáží bylo účelových a na objednávku, každopádně na české scéně svojí stopu otiskl celkem významně. A bezesporu mnohé utvářel. Neboť televiza Nova měla a stále ještě má velký vliv na diváky. ()

Galerie (4)

Související novinky

Podzimní televizní boj

Podzimní televizní boj

13.08.2012

Skromný český televizní píseček se dočká zanedlouho dalšího boje o sledovanost, především na poli komerčních seriálů. Dvě nejsilnější komerční televize vsadily na školní prostředí (TV Nova seriálem… (více)

Reklama

Reklama