Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Pořad vysílaný TV NOVA. Reportáže odhalují podstatu politických a finančních kauz. Reportéři pořadu pomohli k odhalení několika z nich, například "Kinský" a "Berdychův gang". Moderují Radek John a Josef Klíma. (duklak2)

Recenze (86)

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

Výborná publicistická relácia. Investigatívni reportéri, na čele so skúseným Radekom Johnom a Josefom Klímom, ma svojimi pútavými reportážmi dokázali vždy zaujať. Nebojácne sa púšťali do odhaľovania podvodov, korupcie, či káuz, ktoré často siahali hodne, hodne vysoko. Nezľakli sa zastrašovania, vyhrážok, súdov... Ukazovali spoluobčanom špinavosti, ktoré sa tajne dejú vôkol nás, veľa krát pod rúškou záslužných činností. Žiaden slizký bulvár, ale naozaj podstivá, zmysluplná novinárska práca v teréne, ktorá zhatila nekalé plány nejednému gaunerovi. To musíte vidieť "Na vlastné oči". *** ()

prochyn odpad!

všechny recenze uživatele

Pan Klíma by se mohl odebrat za svým kolegou Radkem do politiky, anebo ještě lépe do ... ano, řeknu to natvrdo: do důchodu! Do kolen mě dostal pořad (2013), kde ruský manipulátor Komisarov dětem otevíral třetí oko, a ony viděly, i když měly nasazené speciální brýle. Tatrman Klíma na nic nepřišel, takže OK. Tedy, pane Klíma, možná jděte do důchodu a určitě při tom můžete celou svoji tvorbu spláchnout do WC! http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1148499747-sama-doma/214562220600114/obsah/353760-klub-skeptiku-leos-kysa ()

Reklama

Radek99 

všechny recenze uživatele

Investigativní žurnalistika je přesně to, co našemu mediálnímu prostředí nejvíce chybí a co se v českém provedení skutečně dosti liší od běžné západoevropské praxe. Pominu-li skutečně silně zavádějící a mystifikující název tohoto pořadu (nesoucí v sobě příznačný bulvární podtext), nejvíce se John s Klímou zpronevěřili investigitivnímu přístupu v populistickém ladění a samém výběru témat svých reportáží. Onen ,,pátrající a vyšetřující" televizní žurnalista je vlastně jen otrokem sledovanosti a z investigativní novinařiny se v podání našeho dua stala bulvarizace většiny caus a hlavně vytváření kvazicaus. Takovému pořadu nesluší pompa a divákem otřásající reportáže, ale mravenčí práce na kultivaci veřejného prostoru - novinář tu nemá být (nováckou) celebritou, ale hlídačem demokracie. Ovšem především Radek John byl mnohem více tím prvým než druhým... (o tendenčním účinkování této persony i celého pořadu a vlastně celé redakce publicistiky v době, kdy Vladimír Železný kradl televizi Nova jejím původním vlastníkům, raději nehovořím...ta už je na čirý odpad...) ()

Honza__St. 

všechny recenze uživatele

Kultovní publicistický pořad zlaté éry TV Nova. Reportáže samozřejmě jak odpadové, tak výborné, ale to je u publicistiky naprosto normální. Nejzajímavější byly kriminální kauzy z prvních let vysílání (kde v době divoké restaurace kapitalismu se grázlové ani nebáli poskytovat rozhovory a machrovat jak Bohuš), dále hon za nacisty, případ Kajínek, a samozřejmě kultovní duch v jihlavském podzemí (nevěřím tomu ani vteřinu, ale s výjimkou Studny se asi sotva někomu u nás povedl tak strašidelný příběh). Zejména později se ale z reportáží začala stávat politická propaganda, reprezentovaná zejména duem Klíma - Kroupa (v začátcích oba výborní - viz. již zmíněný Kajínek, ale pak to s nima šlo rychle z kopce), a pořad šel do kytek, a nejeden pokus o jeho vzkříšení skončil nezdarem. ()

Marthos 

všechny recenze uživatele

Pokus o objektivní televizní publicistiku se sice trochu míjel účinkem a v některých reportážích začala časem převládat jistá bulvární pachuť, přesto alespoň speciál Mraky nad Barrandovem, stěžejní dílo reportéra Stanislava Motla, přinášející osudy populárních protektorátních herců a hereček, patří k tomu nejlepšímu, co bylo odvysíláno. ()

Galerie (4)

Související novinky

Podzimní televizní boj

Podzimní televizní boj

13.08.2012

Skromný český televizní píseček se dočká zanedlouho dalšího boje o sledovanost, především na poli komerčních seriálů. Dvě nejsilnější komerční televize vsadily na školní prostředí (TV Nova seriálem… (více)

Reklama

Reklama