Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Poměrně známý zahraniční pořad dorazil v době krize i k nám. Budete svědky snahy mnoha podnikatelů získat peníze na své originální projekty. Investory se tentokrát stali již finančně zabezpečení podnikatelé. Pan Tomio Okamura ještě před pár lety prodával popcorn a colu v Tokiu, nyní k nám vozí japonské zákazníky. Dalším příkladem je paní Dana Bérová, která se starala o majetek šlechtice Schwarzenberga. Každý se může přihlásit a pokusit se získat peníze na nové projekty, a televizní divák je svědkem, jak se bude žadatelům dařit. (RadimFišer)

(více)

Recenze (178)

SeBig 

všechny recenze uživatele

Tenhle pořad mě baví né proto, že tam chodí nýmandi, co si myslí, že udělají díru do světa svými cetkami, bez kterých by se obešel uplně každej, ale proto, že je s těmi cetkami odpálkuje solidně a upřímně ta porota. To mě na tom baví nejvíc. Navíc tohle má jenom jednu, defakto dvě série proč? 100krát zajímavější, než ostatní pořady, který dávaj 20 let do dnes např. ČR má talent, ČR má superstar, ČR umí tancovat.. tyhle hovna si strčte zpátky do prdele. Já chci pokračování tohoto pořadu prosím, Děkuji. ()

mudvayner 

všechny recenze uživatele

Naprostá kopie anglického originálu Dragon's Den, který BBC vysílá již osmou sezónu. Pořad se v různých obměnách vysílá asi ve 20 zemích po celém světě, tudíž je to formát celkem známý a bylo jen otázkou času, kdy se odhodlá některá z našich televizí. Zhostila se toho překvapivě ČT a nenechala nic náhodě - zkopírovala pořad do posledního detailu. Prostředí, složení investorů, scénář, kamera, střih, moderátor, hudba - to vše jako přes kopírák. Ale určitě to není na škodu, Den D je především o investorech a ty ČT vybrala velmi dobře. Co tam chodí za lidi je spíše nastavené zrcadlo národu, jako v každé reality show. Ale nebojte, jinde to není lepší. Začátkem letošního roku se ČT pustila do třetí série a určitě to byl dobrý tah. Pořad je zábavný, má spád a je vidět, že když britský model funguje, není třeba na něm cokoli měnit. ()

Reklama

Foxhound#1 

všechny recenze uživatele

Některé projekty jsou skvělé, jiné průměrné a další naopak šílené. Je vidět, že investoři jdou opravdu jen po výnosných projektech a na některé se pro nevýnosnost nedostane, byť jsou to mnohdy nápady originální a určitě by se daly uplatnit v širším měřítku. Problém ale je, že pro uvedení něčeho nového musíte mít i obchodního ducha a to tito vynálezci a kutilově většinou nemají a proti tomu investoři zase nemají čas a nechtějí dělat všechnu dřinu za ně. Jako formát reality show neokoukané a určitě koukatelnější jak 100x ojeté zpěvácké soutěže. ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Souhlasím, že šlo určitě o zajímavý projekt. Ostatně to byla ještě doba kdy Tomio Okamura neležel v žaludku půlce republiky…Občas jsem nestačil zírat, s jakými blbostmi tam někteří měli odvahu vůbec lozit, ale některé podnikatelské nápady vskutku stáli za pozornost. Čuch na prachy to oni skutečně měli a věřím, že se v některých případech i slušně napakovali… ()

javirgo 

všechny recenze uživatele

Dost neobvyklý a o to víc zajímavý pořad, který může zaujmout a také poučit i obyčejného diváka. Nabízí se zde široká škála i těch nejpodivnějších podnikatelských záměrů . Některé jsou sice pro zasmání, ale občas se najde i pár dobrých, které stojí investorům za uvážení. Pak je velmi zajímavé, sledovat jejich reakci, jak se k nabízeným záměrům vyjádří. Pořad považuji za kvalitní a i výběr investorů se dost povedl. Přála bych si, a nejen asi jen já, aby nám TV takové nápadité pořady nabízela častěji. ()

Galerie (18)

Zajímavosti (11)

  • Největší zásah do sestavy investorů proběhl ve 4. sérii, kdy z předešlé sestavy zbyl jen Michael Rostock a přibyli Margareta Křížová, Petra Rychnovská, John Vanhara a Michal Hanus. (DexMASTER094)
  • V divácké anketě byl za největší propadák zvolen projekt 'Tajemství nesmrtelnosti'. (skrblik007)
  • John Vanhara, jeden z investorů 4. řady, se narodil a vyrůstal v ČR. Jméno si nechal změnit až poté, co začal podnikat v USA, protože "Jan" je v Americe ženské jméno. (skrblik007)

Reklama

Reklama