Režie:
Jodie FosterScénář:
Kyle KillenKamera:
Hagen BogdanskiHudba:
Marcelo ZarvosHrají:
Mel Gibson, Jodie Foster, Anton Yelchin, Jennifer Lawrence, Zachary Booth, Michelle Ang, Riley Thomas Stewart, Matt Lauer, Cherry Jones, Jeff Corbett (více)Obsahy(2)
Waltera Blacka (Mel Gibson) už dlouho trápí hluboké deprese. Vyzkoušel mnoho způsobů, jak úzkostné stavy překonat, nic však nezabírá. Jeho žena Meredith (Jodie Foster) si nezvládá se situací poradit a nakonec Waltera vyhodí z domu. Walter se toulá městem a - posílen alkoholem - se neúspěšně pokusí o sebevraždu. Během noční alkoholové procházky najde kdesi v popelnici maňáska s bobří hlavou. Bobr začne k Walterovi mluvit a stane se jeho prostředkem pro komunikaci s lidmi kolem sebe. Vše se začíná obracet k lepšímu avšak jen do chvíle, kdy bobr Waltrovo vědomí naprosto pohltí… (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (308)
Gibson je tentokrát prostě úžasný a troufám si říct, že je to herecky to nejlepší, co jsem od něj kdy viděl! Mrzí mě, že film i herec samotný nebude příliš ověnčován soškami právě kvůli jeho osobnímu obrazu, což je škoda. Je zvláštní vidět, jak se z jednoho z nejmilovanějších, obdivovaných a nedotknutelných herců Ameriky stala hollywoodská černá ovce, kterou snad už na předávání Oscarů ani nepustí. Ale třeba se vše zase změní a Gibson od sebe odpoutá toho negativního bobra. Nicméně film Fosterová bez problému zvládla nejen režisérsky, ale i jako herecká opora a dostal jsem od něj vskutku něco úplně jiného, než bych podle fotek čekal. A jsem za to rád! (BTW: Proč mi Bobrův hlas tak neuvěřitelně připomínal Raye Winstona?) ()
Venujem tejto snímke jej 300.komentár. Veľkolepá dráma, ktoré neskrývala emócie a city a tiež nechýbal koniec, čo dráma žiada. Jodie Foster má po režisérskej stránke našliapnuté rovnakým smerom ako Mel Gibson. Jodie Foster nepochybne našla správnu záplatu celého filmu, Mela Gibsona. Film zachytáva nielen rodinné problémy, nielen našej koľkokrát čiernej predstave o živote, ale aj krutú realitu, ktorú v okamihu môže pocítiť každý z nás jedného krásneho rána. Scenár brilantný, herecký výkon Mela Gibsona taktiež. Záver no comment. Výborný film, vtipný, i smutný zároveň. Myslel som, že Gibson už na plátne nepredvedie nič skvelého, ale pomýlil som sa. Tu bol výborný. Skvele im tiež sekunduje už nebohý Anton Yelchin. ()
Myšlenka velmi originální, ale pajdalo to na způsobu vyprávění až příliš se tlačilo na pilu a kdyby se nehal příběh plynout volněji vyzníval by silněji. Spojení Mela a Jodie na mě opět zafungovalo parádně. Oba považuju za špičkové, charismatické a sympatické herce a mají velký podíl na tom, že Pan Bobr se nakoenc prokousal ke třem hvězdám. ()
Kristoverany, prisahámbohu, že si dám predsavzatie nepozerať filmy od Jodie Foster, pretože ak je niečo otravnejšie ako herečka Jodie Foster, potom už len herečka Jodie Foster. Nechápte ma zle, boli časy, kedy právom patrila medzi najuznávanejšie osobnosti Hollywoodu. Ostatne, kto videl Mlčanie jahniat, vie. Lenže potom sa niečo stalo. Ja neviem čo, ale zrejme šlo skôr o súbor viacerých udalostí v jej živote a kariére a od istej chvíle začala byť ako herečka neznesiteľná. A ako režisérka? No, ako režisérska sa mi nikdy nepáčila a extrémne ma nudila. Pozeranie Bobra pre mňa bolo utrpenie a ani Gibson to nezachránil. Páčil sa mi snáď len Yelchin s Jennifer Lawrence, pár scén bolo fajn a celé to malo dobrú atmosféru, ale inak bieda a tma, Jodie. ()
Mel Gibson by měl Jodie Foster poděkovat za poskytnutou příležitost - kterou až nečekaně skvěle využil. Předvádí (z dosud viděného) jeden z nejlepších hereckých výkonů roku. Další devízou snímku je samozřejmě zajímavý a hlavně originální námět, který může, dokud film nezhlédneme, působit až bizarně (problémové "Statečné srdce" s maňáskem). Film je především dobře napsané, natočené, zrežírované a zahrané drama s tragikomickými prvky. Hlavním žánrem však určitě není komedie, jak je z nějakého důvodu výše uvedeno. Zvláštní, že se nedostal do našich kin, byť původně měl někdy začátkem července - především i s ohledem na spoustu blbostí, kterých jsou kina plná. A že by nemohl do žádného kina a vůbec by nevydělal? Vysokorozpočtový blockbuster (přiznávám, že zrovna tento anglický termín nemám rád) ještě nezaručuje spokojenost diváků a automatické astronomické tržby; rovněž stejně tak jdou aspoň do některých kin i ještě mnohem komornější a nezávislejší díla než toto. Navíc zde mám dojem, že jména Gibson a Foster by snad dokázala diváky přilákat. ()
Reklama