Reklama

Reklama

Lady Blue Shanghai

Krátkometrážní / Mysteriózní / Romantický
Francie / USA, 2010, 16 min

Obsahy(1)

Tajomná kabelka v Shanghaiskom hoteli, ktorá môže ale nemusí byť súčasťou skutočného príbehu, alebo sna, ktorý sa mohol, ale aj nemusel hlavnej hrdinke prisniť. Tápanie po skutočnosti a snaha pochopiť, čo sa deje, dáva odvahu hlavnej hrdinke si spomenúť na veci uložené hlboko v jej podvedomí, v ktorom vystupuje jeden muž a modrá ruža. (ScarPoul)

(více)

Recenze (49)

bartias 

všechny recenze uživatele

Dalo by se tomu říkat "Lynchovo dilema". Pokud jde o novější filmy režiséra hromady kultovních kousků, nikdy si nemůžete být jistí, jestli to fakt není nic moc, nebo David Lynch zůstal jenom nepochopen. Stejně se to má i s krátkým filmem/reklamou, který zaplatil Dior. V typicky lynchovsky divném chaosu se ale pěkně vjímá půvabně zmatená a vylekaná Marion Cotillard. A koneckonců to není tak dlouhé. ()

bachacek 

všechny recenze uživatele

Nejdřív mě napadlo, že si třeba dělá legraci. Třeba ho tak popudilo, že má po Blue Velvet točit reklamu na modrou kabelku, že se rozhodl vzít to, natočit co největší hloupost s několika nicneříkajícími 'lynchovskými' prvky a pak sledovat, jak to všichni jak poslušné ovečky chválí. A ač se tohohle nápadu ještě plně nevzdávám, tak jak ubíhala jedna dlouhá minuta za druhou, začalo mi docházet, že to pan Lynch asi bohužel myslel vážně. Škoda. ()

Reklama

ScarPoul 

všechny recenze uživatele

Lady Blue Shanghai je typický Lynchovský film. Neustále v ňom tápate medzi snom a realitou. Medzi tým čo je skutočné a tým čo je vymyslené. Tentokrát má ale tento kraťas príbeh, ktorý aj keď nie je ľahko uchopiteľný, dáva možnosť prejaviť hercom skutočné emócie a v pozadí z Lynchovou hudbou krásne kooperuje. Pre Lynchofila ale predvídateľná záležitosť, s pekným vizálom a atmosférou, ale na konci zostáva jednoducho pocit, že tu niečo dôležité chýbalo. ()

Holina odpad!

všechny recenze uživatele

Naprosto typická lynchovina, kde courají lidi odnikud nikam, nevědí kde jsou, někteří se objevují a zase mizí a tak dále a tak dále. Naštěstí to má jen 16 minut, domnívám se že jde o reklamu. A že jde o pěknou sračku. Zřejmě nejsem sám, poněvadž na Youtube je film rozdělen do dvou částí, přičemž první shlédlo cca 50 000 lidí a na druhou už našlo čas jen pouhých 18 000 uživatelů. Pokrytecká hodnocení uživatelů, kteří hledají v tomto ztraceném případu jménem Lynch, náznaky umění, mé hodnocení nezvrátí ani na 1*. Howgh... ()

Jordan 

všechny recenze uživatele

krátky film, o ktorom zatiaľ neviem, čo si mám myslieť. ako reklama to rozhodne nefunguje. ako samostatný film tiež nie. mám pocit, že v tejto novej, "digitálnej" ére sa lynch vracia ku svojim najranejším koreňom, keď točil svoje prvé filmy, prvé kraťasy premietané na sochy a podobné experimenty ešte ako študent výtvarnej školy. rukopis a štýl je tu ľahko rozpoznateľný a typicky lynchovský (dialógy, hudba...), ale nemôžem si pomôcž, estét vo mne sa búri a tomuto jeho obdobiu zatiaľ nemôžem prísť plne na chuť. ()

Galerie (2)

Reklama

Reklama