Reklama

Reklama

Rovnováha sil čtyř párů je značně vychýlena – ženy totiž začaly používat rady z populární knihy Steveho Harveye "Chovej se jako žena, mysli jako muž", aby od svých partnerů dostaly to, co chtějí. Jenže jejich muži na to brzy přijdou a rozhodnou se, že nejlepší obranou je útok. Vymyslí plán, jak využít tuto informaci ve svůj prospěch a válka pohlaví začíná! (HBO Europe)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (86)

fafejt001 

všechny recenze uživatele

Nebylo to špatné , ovšem - Proč jsem se ženil ? bylo o něco lepší . Jo číča je fajn , ale místy trochu kulhala . Občas vtipné rádoby životní názory kluků a dívek působily místy trochu násilně a uřvaně . Ke konci se dalo dost předvídat jak , co , kdo , s kým . Taková typická černošská komedie bez ladu a skladu . Jak jsem již uvedl špatné to rozhodně nebylo , něco tomu ovšem chybělo . Více komediálních prvků a bylo by to zábavnější . ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Tom Story není zrovna autor, který by se proslavil nějak závratnými filmy. Jeho kariéra je spjata především s dvojicí filmu o "Fantastické čtyřce", které nebyly kritiko nijak závratně přijaty. Co si budeme povídat, ze skvělého superhrdinského týmu, který býval vlajkovou lodí Marvelu, udělal jen rádoby komický epos. Ve filmu "Think Like a Man" sledujeme jiného Storyho, Storyho, který rozehrává romantickou komedii, kde se téměř výhradně spolehl na černošské herce, což by vedlo téměř k domněnce, že se snaží obnovit žánr blaxploitation. Možná, ale film není nic jiného, než celkem dobrá komedie, která pobaví několika dobrými hláškami. není ničím moc výjimečná, vlastně se jen snaží o to přinést celkem zajímavé osudy postav, ale s tím, že na všechny čeká happy end, protože jinak by to ani nešlo. Je jim všem vnucen, protože podle amerických pravidel by romantika neměla končit jinak. Několik příběhů je zde rozehráno na podkladě toho, že jeden muž vydal knihu, kde popisuje, jak by ženy skutečně měly jednat s muži. A tak i ti největší ubožáci mají možnost, že s nimi žena skutečně zůstane. Je pouze třeba dodržovat několik pravidel. Jako například je to chodit s ním nejprve 90 dní a pak mu až dovolit sex. Film je prokládán citacemi z knihy, má svého vypravěče, ale i když jsou dvě hodiny celkem dobře zrežírovány, stejně jsem měl pocit, že je toho trochu moc a že film zase nemá tolik co předvést. Šťastné konce mě nijak nedojaly, spíš to byla vážně očekávaná povinnost. Více: http://www.filmovy-denik.cz/2012/09/jeden-den-jak-porodit-oliver-twist-wall.html ()

Reklama

Desmond04 

všechny recenze uživatele

Byl jsem kapku skeptický, ale v průběhu si mě tato černošská komedie získala. Humor je sympatický, ne přehnaně trapný, spíš pěkně vyvážený. Herecký konkurz dopadl také dobře, a tak jsou všechny postavy dobře uvěřitelné. Zařazení velkého bílého felláka jsem sice nepochopil, ale to už vem čert. Celkově jsem velmi spokojený, ale osobně se trošku obávám, jak na tom bude druhý díl. Přeci jen, nepříjde mi, že by zde byl nějáký velký manévrovací prostor. ()

Dever 

všechny recenze uživatele

// Distribútor: Sony, Screen Gems // Počet premietajúcich kín v USA: 2,015 // Otvárací Víkend USA: $33,636,303 // Presne tak isto ako aj pri Perryho filmoch (Why did I get Married?, Why did I get Married too), tak aj pri tomto filme som zostal po odpozeraní úplne šťastný a plný energie. Neviem či to robí to černošské obsadenie, dej alebo réžia, ale určite viem, že mám slabosť pre tento druh filmov. ()

prcko 

všechny recenze uživatele

Radšej som nič moc neočakával a nechal sa prekvapiť. Prekvapili ma príjemnou romantickou komédiou s celkom povedomými tvárami a vhodným humorom. Našťastie to nebolo nič v štýle béčkových komédií, u ktorých vídavam oveľa vyššie hodnotenia a nechápem (Borat a podobné), no každému ako mu/jej chutí. Žiadny trhák, ale príjemné strávený čas s príjemnými hercami a ako to už býva v romantických komédiách, všetko sa musí točiť okolo lásky, len sa prehodí zopár podrobností. Ale čo na tom, však je to len romantická komédia a o to v nej má ísť, o lásku a úsmev. Netrhákových 75 % ()

Galerie (29)

Reklama

Reklama